Най-много жалби срещу превозвачи се получават в гражданското въздухоплаване
публикувано на 04.11.16 в 16:28
-
Репортаж на Олга Иванова
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Когато е отменен полетът и това са извънредни обстоятелства, в деня пътникът се явява на летището и тогава разбива, че полетът е отменен. Може да има наличие на извънредни обстоятелства, тогава вече авиокомпанията не дължи обезщетение, но за всички случаи, когато пристигат над 3 часа в краен пункт от билета, тогава има право на обезщетение. Финансовата компенсация е в случаите на отменен полет, когато нямаме наличие на извънредни обстоятелства, когато е отказан достъп до борда и в случаите със закъснение над три часа.
Още европейски новини четете на www.euranetplus-inside.eu
Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!