Изложбата предлага визуално и концептуално потапяне в съвременната култура на консумация. Авторката преосмисля символите на принадлежност и идентичност, формиращи се от брандовете, социалните мрежи и масовата визуалност, без да ги осъжда.
Пред радио София Ивона Иванова сподели, че идейният проект на изложбата й е продължение на нейната дипломна работа, озаглавена "15 минути“. Тя е завършила Националната художествена академия със специалност "Текстил, изкуство и дизайн“ при Аделина Попнеделева.
"Тя доста ми е повлияла като автор за моята дипломна работа и за моето развитие като автор. Попартът отговаря на концептуалната идея в съвременното поколение, свързана с ярките цветове – натрапчиви и нахални, каквато всъщност е рекламата около нас, за да ни привлече“, обясни младата художничка.
В изложбата си тя работи с образи като логото на известна спортна марка, енергийна напитка и желирани бонбони.
"Моята идея за попарта първоначално се зароди не толкова заради тематиката, колкото заради техниката на ситопечата, която се използва. Така техническият интерес прерасна и в концептуален. Започнах да изследват как с техниката на ситопечата мога да бъдат мултиплицирани образи в безкрайна композиция", посочи Ивона Иванова.
Изложбата може да бъде видяна до 22 юли 2025 г. в столичната галерия Depooo.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.