Започна кампания сред младите хора "Животът струва повече от лайковете", а инициатор е едно от електроразпределителните дружества. Идеята е да бъдат предпазени младежи, които предприемат рискови действия с цел да направят ефектна снимка за социалните мрежи.
На семинар с медиите в Боровец бяха показани и примери, установени от аварийните групи.
В кампанията вече са се включили известни личности, инфлуенсъри, медии. В Боровец бяха коментирани рисковете от такива безразсъдни действия и постъпки от млади хора, които се качват по стълбове и жерета на 110-киловолтови далекопроводи. Експерт коментира:
"Ето тази снимка тук е съвсем реална. Направена е от аварийната служба на Столична община на младеж, който се качва на стълб 20 киловолта и при слизането пострадва доста сериозно. Колегите от другите електроразпределителни дружества споделят, че имат същия опит с такива случаи."
Изпълнителният директор дружеството Радослав Цветков предупреди:
"Когато се достигне около метър разстояние, при 110 киловолта се създава т.нар електрическа дъга и токът започва да протича към съответния обект. Създава се една много висока температура и точно тази температура уврежда човешкото тяло."
