България получи първа награда в категорията за най-добър видеоклип, популяризиращ туристическа дестинация, в 41-ото издание на международното туристическо изложение в Мадрид - FITUR. Това е едно от най-значимите туристически изложения в света, на което участват най-големите испански и международни туроператори и агенции.
През тази година България беше номинирана в две категории – за най-добър международен видеоклип, популяризиращ туристически продукт и най-добър видеоклип, популяризиращ туристическа дестинация.
Международният форум, който тази година се провежда от 19 до 23 май, цели да помогне за подновяването на туризма в този труден момент и превръща FITUR в събитие от особено значение за стимулирането на туристическата индустрия. Събитието е особено важно за популяризирането на новостите в българското туристическо предлагане.
С 30-40 % се е увеличило предлагането на ваканционни имоти в България през последните три години. Към момента техният брой надвишава 20 хиляди. Все повече клиенти предпочитат да си наемат апартамент или дори цяла къща през ваканцията си в България..
Скрити от погледа на масовия турист, дунавските села са магнит за ценителите на природата в търсене на уединение и автентични преживявания. Тези пътешественици избират малки крайбрежни села като Сребърна, Гиген, Ветрен, Ново село и други, където..
Слънчев бряг е изпреварил турския курорт Мармарис като най-достъпната дестинация за семейни почивки. Проучване на The Independent сравнява цените на 10 основни артикула, включително ястия, напитки и слънцезащитни продукти и установява, че черноморският ни..