Знаем ли правата си на потребители

Веселин Златев, председател на Комисията за защита на потребителите.
Снимка: БГНЕС

Кой е идеалният туроператор, който ще ни отведе по най-приятния начин до най-интересните места, където ще прекараме най-чудесната ваканция и ще си тръгнем после с незабравими впечатления? На кого не му се е искало да има отговор на всички тези въпроси. Не съдържат ли подозрително много „най”?! А може би вече сме се предоверявали на някоя реклама, която по време на самото пътуване ни е върнала в реалността? Не са малко бъдещите отпускари, които след разочарование, решават сами да си организират почивката. Търсят в различни сайтове, гледат, сравняват. И – ето го най-изгодният вариант: добри цени за път, хотелът си го бива, гледката е повече от романтична. На място обаче, стаята не е с размерите, като снимката от сайта. И броят на „звездите” е по-малък… Да чукнем на дърво, поне хотел наистина съществува. Защото има и случаи: парите - преведени по банков път, на място за такъв обект никой не е чувал.
Знаем ли правата си? Кои рискове може да избегнем, ако предварително се информираме добре? Към кого да се обърнем на място, при нередности? Колко и къде са допълнително разкритите пунктове на Комисията за защита на потребителите.
Към полезните съвети, които дава председателят на Комисията Веселин Златев, добавете „горещия” телефон за сигнали: 0700 111 22.

По публикацията работи: Петра Талева


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!