Втори опит за изработване на туристическо лого на България

Министерството на туризма обяви нов конкурс за нова концепция за туристическо лого на България, но в разработването  му няма да бъдат инвестирани средства. Срещу възнаграждение до 10 000  лева спечелилият участник ще бъде поканен да разработи ръководството за изполване на логото.

Конкурсът трябва да доразвие бранд стратегията на България и да допринесе за нейната устойчивост при изпълнение на европейския проект, който приключи през 2013 година.  Тогава разработеното туристическо лого не получи обществена подкрепа и не беше възприето като официален туристически символ на България. Останалите дейности по проекта се използват и към момента - това са бранд стратегията, извършените анализи, авторската музика, слоганът „Открий и сподели“. 

Отхвърленото логоПрез първия етап на конкурса професионално жури,  съставено само от представители на  Националната художествена академия  и Съюза на българските художници ще избере най-добрите проекти, които ще бъдат публично оповестени. През втория етап журито ще включва представители на медиите, туристическия бизнес, рекламните и PR агенции и маркетолози - ще направят окончателния избор на най-добрия проект за туристическо лого чрез тайно гласуване. 

Проектите ще се приемат до 4 април, а финалният етап ще приключи до края на април.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!