Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
През 1960-та Нана Мускури се мести в Париж, вече пее основно на френски, даже представя Люксембург в конкурса Евровизия. Две срещи с големи музиканти носят нови награди и нови хоризонти за нея - първата е с Мишел Льогран, който пише за нея няколко песни, включително "Шербургските чадъри" и, малко по-късно Куинси Джоунс, който продуцира неин албум на английски, а Хари Белфонте я кани на турне.
Тогава се появява темата за очилата на Нана Мускури, защото той поставя изискване тя да ги замени с лещи... но тя отказва и така очилата с плътни черни рамки си остават "нейна запазена марка".
През 1978 идва големия успех за певицата във Франция с албума „Le Jour où la colombe“. И сега ще слушаме Нана Мускури именно с една песен на френски, написана от един невероятен дует - Владимир Козма и текстописеца Пиер Деланое, наричан "папата на френската музика".
Песента се нарича „L'amour en heritage“ и у нас е известна и от сериала "Дъщерята на Мистрал". Ето я - Нана Мускури!