Най-малко места се предвиждат за район „Красно село“, където платено паркиране ще се въведе за първи път. Засяга се кв.„Крива река“ - между бул. „Гешов“, бул. „П. Славейков“, бул.„Тотлебен“ и ул. „Г. Софийски“, както и в карето между ул. „Добруджански край“, ул. „Йоаким Кърчовски“, бул. „Тотлебен“ и бул.„Скобелев“.
В „Оборище“„ зелената зона“ ще се разшири между бул. „Христо и Евлоги Георгиеви“, ул.„Милко Бичев“, бул. „Данаил Николаев“, бул.„Ситняково“, ул.„Черковна“ и ул.„Султан тепе“.
Във „Възраждане“ платеното паркиране ще се прилага в участъка между булевардите „Сливница“, „К. Величков“, „Скобелев“ и „Опълченска“ - или в кварталите „Зона Б5“ и „Зона Б18“.
Според директора на Дирекция „Паркиране и мобилност“ в Центъра за градска мобилност Румяна Милова, след като Столичният общински съвет одобри разширението на „зелената зона“, ще са необходими поне 3 месеца, за да бъдат поставени знаци и разчератани съответните места. Милова допълни, че има намерение ЦГМ да отпуска 2 млн.лв. годишно за нови тротоари в засегнатите от платеното паркиране зони.
При днешното обсъждане на поредното увеличаване на обхвата на „зелена зона“ в транспортната комисия към СОС, се постави и въпросът „Няма ли опасност цяла София да бъде районирана за платено паркиране?“. Според някои съветници е нужно да започне дебат за прилагането на други инстументи за регламентиране на паркирането.
Зам.-председателят на комисията Зафир Зарков коментира, че има желание за обособяване на нови места от „зелена зона“ и в район „Триадица“. Той допълни, че не се пренебрегва разширяването на обхвата на т.нар.„жълта зона“, която не е платена, а е само разчертана, но извън нея, неправилно паркиралите автомобили се вдигат. Сериозен проблем с такива коли има в район „Студентски“ и затова ЦГМ наскоро е получил допълнителни репатриращи коли, с които да се прилага още по-строг контрол. В заключение, Зарков прогнозира, че разширението на „зелената зона“ ще бъде осъществено в края на юни.