Акциите на LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton поскъпват с близо 5% на борсата в Париж, след като голямата френска компания за луксозни стоки представи изненадващо силни данни за приходите през първото тримесечие на годината.
Приходите на LVMH са нараснали през първото тримесечие с цели 16% до 12,54 млрд. евро спрямо първото тримесечие на 2018-а година, когато те бяха в размер на 10,85 млрд. евро, докато очакванията на финансовите пазари бяха за приходи в размер на 12,23 млрд. евро.
Според анализатори от банката UBS компанията LVMH успя да надмине завишените очаквания на финансовите пазари, което е ясен знак за "изключителната сила" на търговските марки на френската групировка за луксозни стоки.
Силните резултати на LVMH се дължат най-вече на водещата марка "Луис Витон" (Louis Vuitton), но в същото време са били реализирани добри продажби и на луксозни стоки от марките Christian Dior, Fendi и Loewe, посочи анализаторът Флавио Череда от компанията на Jefferies. Той също така отбеляза, че ако компанията поддържа инерцията в тази категория, маржовете на печалба на LVMH трябва да се подобрят значително през първата половина.
Акциите на LVMH нараства с 4,84%, на Christian Dior - с 3,45% и на Moncler - с 2,6%.