"Нестле" (Nestlé) заяви в сряда, че планира да инвестира 100 милиона швейцарски франка (около $104 млн.) за укрепване на позициите си и за подобряване на продуктовото си портфолио в Китай, който е вторият по големина пазар за швейцарския гигант в хранителната индустрия.
Инвестицията включва отваряне на първата производствена линия на растителна основа в Зоната за икономическо и технологично развитие в Тиендзин (TEDA) и разширяване на съществуващата там фабрика за храна за домашни любимци.
Председателят и главен изпълнителен директор на китайското поделение Nestlé Greater China - Ло Шъдъ заяви: "Компанията "Нестле" винаги е поддържала твърд ангажимент към китайския пазар и непрекъснато консолидира базата си за развитие в Китай. Тъй като "Нестле" отвори първата си фабрика в Тиендзин през 1994 г., TEDA винаги e била една от важните ни основи за развитие в Китай и компанията продължава да увеличава инвестициите".
Понастоящем Nestlé Greater China разполага с 31 фабрики, 3 центъра за научноизследователска и развойна дейност и четири центъра за иновации на продукти, обучителни центрове за млечно земеделие, кафе център Nestlé, изследователски институт за безопасност на храните, 3 центъра за комуникация с клиенти и общо около 43 000 работници на територията на Китай.