Манчестър Юнайтед се съгласи на петгодишно партньорство с TeamViewer, който ще стане техен основен спонсор на фланелките от следващия сезон.
Базираната в Германия компания за дистанционен софтуер ще замени автомобилния производител Шевролет, който е основен спонсор на екипите на 20-кратния шампион на Англия от 2014-а насам срещу 559 милиона долара. Не бе оповестено колко струва сегашната сделка.
„Изключително горди сме да започнем това партньорство с една от най-вълнуващите и динамични глобални софтуерни компании. Способността за връзка и сътрудничество не е била никога от такава важност в света и нашата общност от 1.1 милиарда. фенове и последователи. Очакваме с нетърпение да работим с TeamViewer, за да покажем нашата визия за партньорство, изградено върху интелигентни похвати за свързване на хора и бизнеси“, каза генералният директор на „червените дяволи“ Ричард Арнолд.
Независимо от спада в представянето след оттеглянето на Сър Алекс Фъргюсън през 2013 г., силният рекламен имидж на Юнайтед позволи на клуба да запази позиции като един от най-скъпите в английската Висша лига. Тимът бе четвърти в последната класация на Футболната парична лига на Deloitte, която определя клубовете на база техните приходи, зад испанските гиганти Барселона и Реал, както и европейския клубен шампион Байерн.