Какви са работещите тактики за задържане на вниманието на клиентите от Черен петък, през Cyber Monday, до коледните промоции - всичко това научавате от епизодa на DGTech Podcast. Всички, които ще рекламират или ще пазаруват могат да чуят много полезни съвети и статистика от маркетинг и sales експерта Кристина Милкова.
● Къде ще пазаруват потребителите – през какъв тип платформи
● На кои канали наблягат online магазините при промотирането и защо - имейл маркетинг, google, facebook, откъде идват най-добрите резултати
И още:● Кога потребителите започват да търсят коледни подаръци и какъв тип продукти ще се купуват
● От какви източници потребителите се информират за актуалните коледни предложения
● Какво е най-важното за потребителя при избора на коледни покупки
● Как/къде се заплаща без да се създава проблем за онлайн магазините
● Колко са средните бюджети на компаниите, изразходвани за кампании като коледните намаления
● Какъв бюджет се отделя и има ли разлика спрямо 2020 година?
Слушайте тук:
И тук:
Всички епизоди на DGtech podcast ще намерите: