Как се противодейства на фалшивите интернет новини по време на война
публикувано на 31.05.22 в 17:00 | обновено на 05.09.22 в 19:12
Автор:
DGtech podcast - подкаст за дигитален маркетинг и реклама
Ако се чудите има ли интернет подходи за опровергаване на фалшиви новини, твърдения и като цяло политическа пропаганда, които са в посока България и Европа, това означава, че този подкаст е за вас.
Слушайтеепизода тук
Или тук:
Ето акцентите:
✅ Как и с какво гостът в подкаста Геннадий Воробьов и екипът му са "мобилизирани" на киберфронта
✅ Какви са хората в т. нар. „IT армия“ и как се сражават във военния конфликт в Украйна
✅ Русия срещу Украйна - кой има по-високи резултати в руския Yandex
✅ В коя платформа има най-много фалшиви новини и фалшиви твърдения
✅ Защо много хора казват, че Телеграм е силен комуникационен канал за правене или за противодействие на фалшиви новини, твърдения и пропаганда
✅ Каква платена реклама се използва в информационната война? Спират ли я и как работи тя без Visa, Maestro, Mаstercard разплащания?
✅ Тренд ли е дадана компaния да не работи с Русия? Как и какви бизнеси се обединиха в т.нар. „IT армия“. Какви компании напускат руския пазар?
✅ Има ли регулации в платформата Телеграм или каквито и да било регулации в платформите, които използва „IT армията"?
✅ Трябва ли да се разработи български киберфронт за противодействие на дезинформацията
✅ Какви времена настъпват в интернет, ако приемем, че войната свърши утре
✅ Какво ще е бъдещето на новините като формат, правенето и достигането до аудиторията - след смъртта на телевизията и традиционните медии
За госта: Геннадий Воробьов представлява performance marketing агенция, част от една от най-големите такива в Източна Европа. Агенцията работи от 2006 година насам и е с повече от 3000 успешни проекта и над 250 сертифицирани специалисти.
Агенцията е с фокус върху развиване на уеб сайтове, онлайн реклама, CRM маркетинг, уеб анализ, Usability, App Store Optimization, Big Data SEO, създаване на бранд имидж. Aгенцията е организатор на конференции за дигитален маркетинг в България и чужбина, както и на годишната конференция за онлайн реклама.
Геннадий, заедно с водещи специалисти от екипа му oт няколко години преподават у нас SEO, Google Analytics, онлайн реклама, Project Management.