От епизода на DGtech podcast с Виктор Динев, посветен на Instagram, ще научите:
✅ От Snapchat до TikTok - как това повлия на Instagram Reels за създаването на видео съдържание през 2022 година
✅ Използва ли се Instagram Reels за бизнес и как
✅ Какво е монетизирането на Instagram Reels и как работи
✅ 20% oт престоя в платформата е в Instagram Reels, с какво този формат печели потребителите
✅ Как и защо TikTok стана толкова популярна платформа
✅ Дойде краят на IGTV, но кой е заместникът
✅ Необходими ли са субтитри в Instagram видео
✅ Ще чуете няколко примери за брандове със силни кампании в Instagram
Ще научите още:
✅ Защо Instagram е задължителен канал, чрез който да се обръщате към вашата аудитория
✅ Обяви и продукти - отбелязване, препращане към сайтове на брандовете - къде и как
✅ Как цялото изграждане на Метавселената на Меtа може да промени Instagram
✅ Какво е UGC (User-Generated Content) и защо брандовете в TikTok и Instagram изразходват, по статистика, вече все повече средства в създатели на по-естествено маркетинг съдържание
✅ Нововъведение са и постовете с NFT - къде и как работят
За госта: Виктор Динев е консултант, обучител и мениджър проекти в бутикова агенция за дигитален маркетинг. Има защитена магистърска степен по „Мениджмънт“ в University of Liverpool. Виктор е основател и лектор на първото задълбочено обучение по Instagram маркетинг в България. Провеждал е лекции на тема Instagram mаркетинг в Soft Uni и Digital Pro. Ръководил е вътрешнофирмени обучения по социални мрежи (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn) за клиенти на агенцията, в която работи.