Немският производител на автомобили BMW заяви в сряда, че продажбите му на електрически превозни средства са се увеличи "повече от два пъти“ през 2022 година.
Членът на Управителния съвет на BMW AG за клиенти, марки и продажби - Питър Нота отбеляза, че електрическите автомобили възлизат на почти 10% от всички превозни средства, продадени от компанията през миналата година. Той добави, че автомобилната компания възнамерява да доведе този дял до 15% през 2023 г.
"Освен това, ние сме много горди, че марката BMW продължава да бъде Номер 1 в глобалния премиум сегмент", посочи Нота.
BMW трябва да публикува пълния си отчет за продажбите през 2022 г. на 10 януари.
След днешното изявление обаче акциите на BMW поскъпнаха на борсата във Франкфурт с 1,8%.