Eмисия новини
от 09.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

платена публикация
ИНТЕРАГРИ НА БАТА АГРО 2024

Даниел Минев, Изпълнителен директор ИНТЕРАГРИ България АД

Г-н Минев, с какво ще изненада ИНТЕРАГРИ българските земеделци на предстоящото изложение БАТА АГРО през май?

Тази година БАТА АГРО ще се състои от 13 до 17 май и в ИНТЕРАГРИ кипи трескава подготовка. По традиция на щанда представяме новостите от всички водещи брандове в нашето портфолио. Тази година щандът ни ще бъде разположен на площ от над 1 600 кв.м. с прилежащо демо поле и включва повече от 50 експонати самоходна и прикачна земеделска и строителна техника.

В края на миналата година на Агритехника в Хановер, New Holland представи зърнокомбайн CR11, най-новата усъвършенствана версия на серията Гинес рекордьори. Новият CR11 надгражда успеха на настоящия водещ комбайн на New Holland, който се оглавява от CR 10.90 и държи Световния рекорд за най-много пшеница, прибрана за осем часа 797,656 тона, в продължение на почти десетилетие, считано от 15 август 2014 насам.

CR11 предлага ненадмината ефективност и рентабилност и невиждано ниски разходи за прибиране на реколтата на големите зърнопроизводители. Изцяло новият комбайн е проектиран и се произвежда в Центъра за върхови постижения в областта на прибиращата техника на New Holland в Зеделгем, Белгия. Благодарение на автоматизация от ново ниво, той предлага върхова производителност, като свежда загубите на зърно до пренебрежимо ниски стойности близки до нула, с най-добро качество на зърното и перфектно управление на остатъците.

CR11 ще бъде достъпен за продажба от края на 2024 г., а в България за първи път на щанда ни на БАТА АГРО през май посетителите на изложението ще могат да видят на живо невероятната машина. За нас ще бъде голяма чест да представим единственият носител на златен медал от Агритехника на щанда на ИНТЕРАГРИ и очакваме огромен интерес.

Друг акцент на щанда са интегрираните решения за лозаро-овощарство, които ИНТЕРАГРИ България предлага на българските фермери. В портфолиото от цялостни решения, предназначени за лозаро-овощарска обработка се включват уникалният по рода си гроздокомбайн BRAUD на New Holland, който освен прибиране на реколтата, съвместява редица други функции.  Със своите усъвършенствани технологии BRAUD замества капацитета на повече от 80 работника на ден при прибиране на реколтата. Друг основен акцент в портфолиото от лозаро-овощарски решения е Тракторът на годината 2023 в категория „Специализирани трактори“ – New Holland T4.100F. Към гамата специализирани трактори на New Holland предлагаме и пълна гама прикачна техника на водещата в сектора немска компания CLEMENS, специализирана в приложения за обработка между реда, в реда и на листната маса.

Също така, ще покажем и мощни иновативни разработки на трактори от гамите T7 и T8, оборудвани с PLM, системата за прецизно земеделие на New Holland, фокусирани върху повишаване на ефективността, по-голяма производителност и по-добър комфорт на оператора.

На щанда ни ще бъде изложен и първият трактор на метан в серийно производство New Holland Т6.180 Methane Power, единствен по рода си на световния пазар. Изключително екологична машина, част от стратегията на New Holland Clean Energy Leader, фокусирана в разработване на иновативните и чисти технологии за бъдещето на земеделието.

При прикачната техника в специално отделен сектор на щанда ни ще представим богата гама машини от нашия партньор BEDNAR, като фокусът е поставен върху сеялка за директна сеитба DIRECTO. Разбира се, ще присъства и пълната гама машини за почвообработка и сеитба. На щанда ни ще бъде представена и една друга водеща марка в портфолиото на ИНТЕРАГРИ,  KINZE– един важен за нас, дългогодишен партньор. Сеялките на американския производител KINZE са популярни със своето качество, здравина и прецизност на сеитба с над 99% точност. Ще изложим и богата гама от прикачната техника на NEW HOLLAND, представена за първи път у нас през 2021 г., отново на БАТА АГРО. Хедерите на MacDon също имат с какво да впечатлят нашите посетители на щанда. Зелената линия на New Holland също заслужава внимание.

Ще има и много други продукти, които няма как да изредим тук, но все пак нека оставим и място за изненада у посетителите на щанда ни.

Г-н Минев, с какво ви предизвиква 2024 г.?  Бихте ли споделили очакванията си?

2024 г. е белязана от изключителна динамика не само у нас, но и в световен мащаб. Притиснати сме от глобална икономическа криза, близо до нас се води война. Цената на земеделската продукция е ниска и всичко зависи от предстоящата реколта. Земеделците имат нужда от нови възможности за развитие.

В тази сложна и динамична обстановка, е важно да имаме фокус, който да следваме. Стратегически ИНТЕРАГРИ се стреми да добави стойност към земеделската техника, която предлага с нови бизнес услуги, качествено сервизно обслужване, промоционални условия, отговарящи на очакванията на земеделците, предсезонни кампании за резервни части и обслужвания, иновативни технологии, които правят работата на фермерите по-ефективна.

За нас, в ИНТЕРАГРИ, годината е белязана от редица промени и интензивно  развитие в множество направения. В края на миналата година New Holland се ребрандира, като интензивно въвежда иновации, които популяризираме и на нашия пазар. Увеличихме портфолиото си с още един ценен за нас стратегически бранд – немският производител на висококачествена прикачна техника за лозаро-овощарство CLEMENS. В началото на годината стартирахме и промяна на нашата бранд идентичност.

Какво стои зад променената бранд идентичност на ИНТЕРАГРИ, която се случи през 2024 г.?

Всяка устойчива промяна започва отвътре, затова и ИНТЕРАГРИ стартира промяната на своята идентичност първо в екипа си. През 2023 г. въведохме нашите обновени Мисия, визия и ценности, възприети от екипа ни, така че да въплъщават основната ни цел като компания, превърнала се и в наша мисия – да бъдем лидери в предлагането на интегрирани решения за модерно устойчиво земеделие, основаващи се на иновативни технологии и индивидуален подход към потребностите на фермерите в България. Това е нашата движеща сила във всичко, което правим ежедневно. С обновения имидж на лого, цветове и дизайн оформление, ние пренасяме този нов стил на говорене и поведение и извън екипа, като показваме лицето и същността на нашия по-модерен, по-гъвкав и устойчив бранд.

Новата 2024-та година за ИНТЕРАГРИ България стартира с нова бранд идентичност, която включва промяна на логото, цветовия код и графичното оформление, т. че да отговори пълноценно на позиционирането на кампанията като доставчик на интегрирани решения за земеделието в България, както и на нуждата от дигитално присъствие и повече гъвкавост. Новата бранд идентичност е израз на един по-модерен, по-гъвкав, по-устойчив подход, който налага ИНТЕРАГРИ не само като доставчик на земеделска техника и сервизно обслужване, а компания, която предлага цялостни решения, съобразени с индивидуалните потребности на клиентите.

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Галерия

Горещи теми

Войната в Украйна

Най-четени