Що е то HR култура и как се създава качествен и устойчив работен екип, от какво зависи мотивацията за запазване, и привличането на млади кадри в работна среда - това са част от въпросите, които разглеждаме с Петя Динолова – изпълнителен директор на Re:Benefit, платформа за гъвкави придобивки в България.
Ще поговорим за дейността на платформата , но разговора си с Петя Динолова започваме с един доста сериозен проблем, с който се сблъскват много работодатели в нашата страна, много хора от всички сфери на бизнеса и пазара на труда, и това е липсата на кадри, невъзможността за задържане на квалифицирани работници и специалисти.
Къде се корени проблема, и възможно ли е неспособността за създаване и развитие на качествен екип, да зависи от непознаването на HR културата? Всъщност, какво представлява корпоративната култура и защо е важна за кариерния успех?
Накратко - Разбирането на културата на дадена компания е от съществено значение за професионалисти на всяко ниво, тъй като тя пряко влияе върху способността за успешна адаптация, растеж и постигане на кариерни цели. Това е така, защото корпоративната култура обхваща ценностите, убежденията, нагласите и практиките, които характеризират една компания. Това е средата, която оформя работния опит и влияе на всичко – от начините на комуникация до процесите по вземане на решения.
Следваща, но не по – маловажна е мотивацията на служителите.
Чуйте повече от разговора ни с Петя Динолова в прикаченото аудио.