На този етап проектът не се ползва от публично финансиране, а се осъществява изцяло с лични средства на Фондация „Интерактивна България“ и с доброволния труд на своите съмишленици. Симбиозата между технологични компании, инвестиращи част от възможностите си в проекта, публично достъпната инфраструктура на интерактивните карти online и желанието за създаване на качествено визуално съдържание за България създават добавена стойност за всички.
Адриан е категоричен, че internet-представянето на забележителностите в 360-градусови панорами няма да намали желанието на хората да ги посещават. Напротив – това е провокация за тях да ги посетят лично и да изживеят онова, което може да се долови само лично, на място. Многобройните снимки, презентации и реклами на Лувъра или Ватикана например, не пречат милиони туристи да ги посещават всяка година – дори обратното. Същевременно изключителни образци на културата – като обсерваторията Белинташ например – не се посещават, защото хората не знаят за съществуването им и не знаят, че такива обекти надхвърлят многократно широко известни световни постижения.
За да демонстрират 360-градусовите възможности за визия, Георги от Share Bulgaria направи и съответната снимка на студиото, от което се води предаването докато вървеше живият ефир.
Цялата тема можете да проследите в звуковия файл.
360-градусова панорама на 10-ти студиен комплекс