Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Проучване "Таен клиент" в ЧЕЗ Електро оценява качеството на обслужване

Изследването ще обхване центровете за обслужване на клиенти и информационната линия 0700 10 010, на която през изминалата година са постъпили близо 244 000 обаждания от клиенти на Дружеството

За поредна година „ЧЕЗ Електро България“ АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания от типа „таен клиент“, за да провери спазват ли се стандартите на Дружеството за обслужване на клиенти. Тъй като ЧЕЗ Електро България е лицензиран търговец на електрическа енергия, доставчик от последна инстанция и краен снабдител, качеството на предоставяните услуги е приоритет за компанията.

Освен върху ефективността и качеството на работата, проучването акцентира и върху спазването на корпоративните стандарти при предоставяне на услуги в центровете за обслужване на клиенти, на информационната линия 0700 10 010 и имейл info@cezelectro.bgкато канали за комуникация с потребителите.

През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, достъпна на номер 0700 10 010, са постъпили 243 337обаждания. 91 % от тях са към оператор и са приети до 25-тата секунда. Средната продължителност на разговорите е 02:41 минути – време, за което клиентите получават обслужване и исканата информация. В над 98 % от случаите клиентският въпрос се решава при първия контакт.

В 77,1 % от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове и места за заплащане на сметките. Потребителите използват телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от „ЧЕЗ Електро България“ АД услуги, както и да заявят използването им.

Най-често заявяваната услуга по телефона е „проверка на сметка“. През изминалата година броят на приетите заявления за проверка на сметка надвиши 57 000.

Друг удобен канал за комуникацияс Дружеството е имейла info@cezelectro.bg. През 2018 г. чрез него са обслужени над 11 700 клиентски искания. На 98 % от имейлите се отговаря до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за електронна фактура, отразяване на плащане, проверка на сметка и информация за необходими документи за заявяване на услуги на Дружеството.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Вижте още

Храмов празник отбелязва черквата в Крупник

Храмът в симитлийското село Крупник, в който се пази копие на обкова на Крупнишкото евангелие, отбелязва своята 90-годишнина. Градежът на църквата започва през 1932 г. и завършва три години по-късно. Осветена е на храмовия празник свети Архангел Михаил, от Неврокопския митрополит Борис.  Храмовият празник на църквата "Свети Архангел Михаил“..

публикувано на 08.11.25 в 07:35

Честваме Архангеловден

Православната църква отбелязва на 8 ноември Събора на Свети Архангел Михаил и другите небесни безплътни сили. Денят на Свети Архангел Михаил – военачалник на цялото небесно войнство от ангели и архангели, е вторият по значимост след Димитровден есенен празник. В народните представи денят е известен като Архангеловден, на който празнуват всички с..

публикувано на 08.11.25 в 07:26

Дъждовна събота

Днес преди обяд валежите временно ще спрат. През втората половина на деня от запад на изток отново ще има валежи от дъжд. На места в югозападната половина от страната количествата ще са значителни. Ще духа до умерен вятър от юг-югоизток.  Максималните температури ще са между 13° и 18°.

публикувано на 08.11.25 в 07:21

Високи отличия за пернишки полицейски ръководители

С „Почетен знак на МВР- I степен” бе отличен началникът на сектор „Противодействие на икономическата престъпност“ при ОДМВР – Перник Кирил Иванов. „Почетен знак на МВР – III степен”получиха  Венцислав Манов-началник на Първо РУ – Перник и Росен Илиев-началник на РУ – Трън. Отличията им бяха връчени на тържествена церемония в Перник по повод..

публикувано на 07.11.25 в 16:22

Ръст на заболяванията в Перник отчетен на кръгла маса за здравеопазване

Запазва се тенденцията на увеличаване на заболеваемостта в област Перник, съобщи на кръгла маса на тема „Здравеопазването- грижа, достъпност, предизвикателства” директорът на РЗИ д-р Александър Златанов. Форумът бе организиран от РЗОК- Перник в партньорство с НЗОК, Областна администрация- Перник и Община Перник в рамките на стартиралата национална..

публикувано на 07.11.25 в 14:24

Нови машини подобряват почистването в община Благоевград

Нов сметосъбиращ автомобил и поливно–миялна автоцистерна вече са в експлоатация и обслужват различни райони на територията на община Благоевград, за да осигурят по-ефективно почистване и поддържане на градската среда. Специализираният автомобил за сметосъбиране обслужва кварталите „Струмско“ и „Еленово“. Новата поливно–миялна автоцистерна ще се..

публикувано на 07.11.25 в 13:01

Кибертормозът – скритата заплаха за психичното здраве на децата

В днешно време кибертормозът се превръща в една от най-сериозните заплахи за психичното здраве на децата и подрастващите. В рубриката "Темата на деня" на предаването  "Нашият ден"  училищният психолог Ивелина Димитрова сподели своя професионален опит и наблюдения върху начина, по който дигиталната среда влияе на отношенията между деца, родители и..

публикувано на 07.11.25 в 12:51