Въвеждането на автоматизиран софтуерен продукт за бърз и лесен достъп до кандидатстването за работа подпомага подбора на служители във финансова компания, специализирана в търговия със злато, сребро, обмен на валута.
Новата платформа значително улеснява кандидатстването за работа. Пазарът на труда се променя и компаниите следва да бъдат все по-адаптивни към процесите, които се случват на него. Според статистиката, на всеки 1000 кандидати за работа, компанията наема един специалист. Чрез автоматизирания подбор, могат да бъдат прецизирани значителни количества кандидати. Това е платформа, която е разработена изцяло спрямо нуждите на финансовата компания – това е продукт, който други компании не използват, но с неговото усъвършенстване той може да се приложи и в други сфери.
Кандидатстването чрез иновативната автоматизирана платформа за подбор на служители се осъществява на няколко етапа, като едно от предимствата ѝ се изразява в това, че не се изисква представянето на дълга и детайлна автобиография. Тя бива замествана чрез кратки въпроси в една от стъпките на кандидатстването.
На първия етап кандидатът попълва личните си данни, а на втория – отговаря на три въпроса. След този етап системата автоматично селектира кои кандидати са подходящи да преминат на следваща стъпка и кои не. Одобрените получават автоматично съобщение още в деня на кандидатстването с график и свободни часове за интервю, където сами могат да изберат удобно за тях време. Платформата ще има функцията да се превръща в своеобразен дневник на кариерния път на всеки един служител – от кандидатстването му за работа до напускането му. Ще се оформя своеобразно електронно досие на служителя, което да проследява пътя му в компанията. Така на всеки служител ще се гледа не просто като на изпълнител, а като на развиваща се единица в компанията.
Природозащитната организация WWF дава нов старт на кампанията си „Абонирай се за природата“. Поводът е наближаващият празник на природата – Часът на Земята, който тази година ще настъпи точно в 20:30 ч. на 22-ри март. Фокусът на кампанията са влажните зони в България и безценната роля, която играят за поддържането на екосистемите. За да продължат..
Усукването на бели и червени конци е запазена традиция в България. Първият ден на пролетния март месец е посветен на мартеницата и Баба Марта. Има много поверия и предания за образа й, каза Тоьо Христов от Националния етнографски музей. Баба Марта е женски митичен персонаж от българския фолклор. В народните вярвания тя е..
В самоковското село Драгушиново Тодоровден се отбелязва и с приготвянето на курбан от речни раци - т. нар. "рачник". Историята на рачника е тясно свързана с историята на черквата „Св. Теодор Тирон“ в селото. Храмът е съграден през далечната 1868 г. и на няколко пъти е отнасян от бурните води на Искъра. Това разказа кметът на селото Георги..
За десета поредна година фолклорният фестивал „Зимна приказка в Пирин" дава сцена на самодейци от цялата страна, както и от Сърбия, Северна Македония и далечно Мароко. Събитието, което е чакано, се организира от Български фолклорен център „Нестия". В читалищата на Банско и Добринище на 7 и 9 март ще се съберат десетки народни изпълнители,..
Четвърти бойкот на големите търговски вериги е обявен за днес. За втори път ще има бойкот и срещу банките. Според организаторите на събитието, при последния бойкот на 27 февруари, големите хранителни вериги са „бойкотирали „бойкота на българите“ с промоциите, които пуснали в тези дни“. В останалите дни без бойкот, цените са били повишени видимо...
Финансовата децентрализация за общините, финансовото обезпечение на инфраструктурните проекти по места и готовността на местните власти за въвеждане на еврото. Това са част от темите, поставени от кметовете на общото събрание на Националното сдружение на общините в България. „България е една от малкото държави, в която няма финансова децентрализация..
През месец март отбелязваме прехода от зима към пролет и събуждането на природата с връзването на мартенички. Легендата зад мартениците и Баба Марта е богата на символика, която отразява вярванията на древните и тяхната дълбока връзка с природата. Но освен тази символика съществуват и много забавни народни приказки за баба марта и сърдития й..