От Демократи за силна България алармираха, че държавните дружества в системата на Министерството на транспорта се управляват лошо.
Атанас Атанасов даде пример с Летище София, което като дейност може да се сравнява с гражданските летища във Варна и Бургас, взети заедно. Годишният пътникопоток е между 3,5 и 3,8 милиона души:
За 2014 година печалбата на летищата във Варна и Бургас заедно, след данъци, разбира се, е 31 милиона лева. Печалбата на Летище София е 5,2 милиона лева. Тези финансови резултати показват не друго, а че изключително лошо се управлява това търговско дружество. След като са толкова лоши финансовите резултати на Летище София, защо министърът на транспорта не предприема никакви действия.
Относно намерението на правителството парите от концесионната такса да бъдат използвани за оздравяването на БДЖ, трябва съгласието на Европейската комисия. От ДСБ вече поискаха оставката на министъра на транспорта Ивайло Московски заради корупционния скандал в Агенция "Автомобилна администрация". Според тъмносините той трябва да понесе отговорността и за лошото управление на дружествата в системата на транспортното министерство.
Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не знаем какви професии ще се появят или изчезнат. Затова е важно какви умения притежават хората или..
публикувано на 01.02.18 в 16:47
LANGUAGES
РОТАЦИОННО ПРЕДСЕДАТЕЛСТВО НА СЪВЕТА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ