Все повече малки компании правят социално отговорен бизнес

Българският форум на бизнес лидерите(БФБЛ) започна 13-ата поред кампания за връчването на наградите за социално отговорен бизнес. Все по-често фирмената социална отговорност се превръща в част от управленската стратегия на българските компании. Привнесен като практики на големите международни корпорации с представителства у нас преди десетилетие, примерът се оказва заразителен и кампанийните проекти прерастват в дългосрочни програми за устойчив растеж, отбелязват от БФБЛ.

Когато говорим за отговорния бизнес към обществото, това не са само празни фрази. Всяка от компаниите, участници в конкурса, може да представи дългосрочни стойностни ангажименти, свързани с различни каузи, казва председателят на Българския форум на бизнес лидерите Ираван Хира. По думите му, целта на конкурса е не толкова състезание, а даване платформа за изява на различни добри практики, свързани с инвестициите в обществото за създаване на устойчива среда, в която не само бизнесът, но и обществото да се развива нормално.

Хира подчерта, че докато през 2003-та година участници са били предимно големи и предимно чужди компании, то сега повечето са малки, някои от тях буквално стартиращи компании – и ангажиментът за социално отговорен бизнес е заложен в техните стратегии за развитие.

Подробности за кампанията - в звуковия файл.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!