60 милиона лева струва трикилометровото трасе от Западната дъга на софийския околовръстен път. Министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова обясни защо са планирани тези разходи:
Както казах, те са три километра, но всъщност на тези три километра има и три големи съоръжения, мостове има, кръстовища на три нива с габарит, така че да има плавен преход от магистрала "Люлин" в едни широки платна, така че нормално е. Това е, бих казала, съвсем нормална цена.
Павлова определи отсечката като много важна, тъй като магистрала "Люлин" сега по протежение на европейския Коридор номер 4 свършва в нищото. Тя информира, че през септември ще се обявят тръжните процедури за изграждането на скоростния път София-Калотина и на северната скоростна тангента, която ще довърши участъка от околовръстното шосе и ще направи връзката с магистралите "Хемус" и "Тракия":
Когато завършим този участък заедно със София и Калотина и северната скоростна тангента, която ще направи връзката между "Хемус" и "Тракия", ще остане един малък участък между "Хемус" и "Тракия" връзката, който вие знаете в много широк габарит в лошо състояние - участъкът е доста вълнообразен, но за него инвестицията също е много голяма и надявам се и Столична община да търсиме със съвместни усилия начини това да бъде направено в рамките, може би с държавен бюджет или със заемни средства, тъй като европейските пари не достигат за това.
Лиляна Павлова подчерта, че държавата ще следи стриктно за качественото изпълнение на обекта.