Игнат Арсенов - директор на Европейския потребителски център в България, каза в предаването "Преди всички", че най-често потребителите се оплакват от това, че стоката не е доставена, поръчват нещо по интернет, но то така и не бива доставено, също така не са редки случаите, когато им се доставя нещо различно от това, което са поръчали - по-малко като количество или различно като брой или дефектни стоки. Като причини Арсенов посочи:
От една страна, недостатъчно познаване на правилата от страна на потребителите и от страна на търговците. Много търговци не уведомяват потребителите, че когато пазаруват по интернет, имат право да се откажат в срок от 7 работни дни от направената поръчка. От всички случаи, които получаваме - около 53 процента зъвършват в полза на потребителите, около 38 процента остават без разрешение. Когато става въпрос за измама, вероятността да се върнат парите е нулева. В този смисъл най-доброто нещо, което може да се направи, това е превантивната дейност. Потребителите да знаят и да разпознават измамите.
Цялото интервю на Веселина Миланова с Игнат Арсенов можете да чуете от звуковия файл.