Многобройните жалби след коледните и новогодишни празници показват, че не знаем как да постъпим, за да сме сигурни, че колетната ни пратка ще пристигне в срок и невредима по предназначение. „Български пощи” са предпочитан спедитор, заради по-ниската цена пред частните международни фирми, но и там не липсват случаи на изчезнали или недоставени навреме колети.
Оказва се, че клиентът трябва да е добре подготвен с информация, особено ако изпраща в чужбина ценна вещ или вещ на по-висока стойност. За разлика от препоръчаните колети, при вещите с обявена стойност трябва да се приложи конкретен документ, доказващ цената или стойността на пратката.
Понякога служителите на „Български пощи” внимателно обясняват разликите, но в случай на натрупване на хора, както е в предпразнични дни, може да се окаже, че сте пропуснали важна подробност.
Затова чуйте разговора с ръководителя на Колетна служба при Централна поща в София Антоанета Стойчева.
Преди това обаче чуйте главния изпълнителен директор на „Български пощи” Деян Дънешки, от когото ще научите още една важна информация. Къде можем да си подадем, само срещу 1,20 лв., данъчната декларация и веднага да получим на ръка входящ номер от НОИ.