Парламентарната комисия по култура и медии прие отчета на Съвета за електронни медии за миналата година. По време на заседанието председателят на СЕМ Георги Лозанов алармира, че и на предстоящите избори през есента публиката трудно ще разграничава платеното от безплатното съдържание:
Основният проблем, който възниква, защото пак идват избори, така че вече място за промени, нормативни, едва ли има време. Но целият проблем е в това, доколко платеното съдържание е означено, и доколко означаването се разпознава от зрителя и слушателя. Защото е много важно за аудиторията, за избирателя, да знае дали едно съдържание, една информация стига до него на базата на журналистическа воля и редакционна независимост, или стига до него, защото някой е платил, за да стигне до него. Неизвестно защо, в ситуация на избори, платените части от съдържанието загубват тази отчетливост на означаването.
Лозанов настоя за сериозна редакция на текстовете в медийния закон за силата на звука на рекламите и предложи да се мисли за регулация на новите медии, които в интернет не подлежат на санкции.