Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Товае първият механизъм за изследване на пациентската удовлетвореност от достъпа до лечение и здравната ни система – сподели д-р Иван Вецев, експерт „достъп до лечение“ в Националната пациентска организация (НПО). Тя е формирана на базата на всички законови и нормативни разпоредби, но е ориентирана към пациента, въпреки, че е създадена със съдействието на всички здравни власти – допълни д-р Вецев. От пациентската организация се надяват платформата да отразява не само негативното, но и позитивното ни отношение към лекарите и системата. Да има и похвали към доктори и лечебни заведения, защото това ще е и стимул. А най-честите ни сигнали в последно време към НПО са свързани с не добра комуникация във взаимоотношенията лекар - пациент и с нерагламентирани доплащания. За достъпността до качествено лечение, за правата ни, задълженията ни информираността ни като пациенти и за начина, по който ще работи новата платформа zdraven otziv.bg, чуйте раговора с д-р Иван Вецев, експерт „достъп до лечение“ в Националната пациентска организация.