България ще се рекламира като туристическа дестинация чрез безплатното приложение за съобщения Вайбър, съобщи Министърът на туризма Николина Ангелкова. Над 5000 туристически обекта и информацията за тях, които са включени в мобилното приложение "I love Bulgaria", ще бъдат присъединени в прозореца за съобщения в реално време на едно от най-използваните безплатни приложения за разговори.
България е първата страна, която използва подобно разширение за реклама на туристическия си продукт, каза генералният мениджър Атанас Райков. Той поясни, че проектът е безплатен, а функцията е активна от днес. Потребителите имат достъп до информация за обектите, директно от панела за разговори.
Да стартира някакво търсене, да натисне лупата в неговия чат във Вайбър и тази дума, която търси, дали е "манастир", "крепост", "плаж", директно ще се свърже с базата данни на "I love Bulgaria" и тези резултати ще бъдат предоставени. И са нужни само две докосвания на дисплея на телефона, за да може човек да избере това, което търси, и да го сподели с неговите приятели, каза Райков.