Целта на кампанията е хората да получат информация за наличието на две нови форми за получаване на правна помощ, които се изразяват в предоставянето на правни съвети по националния телефон за правна помощ и на правни консултации в регионалните центрове за консултиране. Това отбеляза в интервю за предаването "Преди всички" на програма "Хоризонт" Елена Чернева, председател на Бюрото за правна помощ:
"Правните съвети по телефона очевидно могат да бъдат поискани и от хора, които не са социално слаби – категорията, която е ангажимент на Бюрото за правна помощ, защото адвокатът, който предоставя по телефона правен съвет, няма възможност да провери съответните документи, издадени от съответния компетентен орган с оглед социалния статус на гражданина, но преди да започне разговорът, той получава информация от съответния гражданин за неговия социален статус – дали това отговаря на истината или не, може да се провери на следващ етап. Практиката показва, че действително се обаждат граждани, които не могат да си позволят договорен адвокат и се обръщат към получаване на безплатен правен съвет. Националният телефон за правна помощ работи от 28 октомври 2013 година, но тогава той беше под формата на една пилотна услуга по проект, финансиран по Норвежкия национален механизъм, който националното бюро за правна помощ изпълни и то успешно. Тогава пак чрез проект като пилотна услуга ние имахме два центъра в страната във Видин и Сливен".
Цялото интервю с Елена Чернева можете да чуете от звуковия файл.