Това каза в предаването „Преди всички“ по „Хоризонт“ Богомил Николов от Асоциация „Активни потребители“ по повод започналите големи летни намаления:
„Най-доброто за потребителя е не да гледа процентите и заблудите, а да сравнява колкото се може повече оферти от колкото се може повече търговци".
„Много често и на мен ми досаждат от най-различни и в кол центрове да ми предлагат промоции и продукти. Никога не ги изслушвам, защото е търговска техника - да разчитат на това, че вие сте неподготвени, нямате време да помислите.. ще ви убедят, че нещо е много хубаво, ще изпаднете в една емоционална моментна слабост, ще го купите и след три дена ще се чудите защо“.
Стоката, закупена през интернет, може да бъде върната в 14-дневен срок от покупката, но с връщанията има много проблеми, отбеляза той. Някои търговци не искат стоката си с нарушена опаковка, а има и други уловки:
За съжаление, все още има много интернет търговци, на които не може да намерите физическия адрес. Още преди да купуваме и да си даваме парите на някой онлайн търговец, ние трябва да сме си извадили неговия адрес, за да знаем къде евентуално може да върнем тази стока. Щом като той не е публикувал адрес, вярвайте ми, той няма никакво намерение, при никакви обстоятелства да ви уважи правата“.