„Нашият екип се готви интензивно с усъвършенствани процеси за доставките. Ползваме напреднала технология, за да се подсигури клиентите да получат пратките си навреме. Имаме притеснения, но гледаме да сведем това до минимум“, обясни Милев.
По думите му, най-важно е доброто планиране, което започва месеци преди "Черния петък".
„Правим сравнение с данните от предишни години и текущи тенденции, за да надградим стратегията, която ни помага да се адаптираме към увеличението на поръчките“, добави Николай Милев.
Той уточни, че тази година се очаква ръст на покупките и съответно на обработените пратки. Голямото пазаруване реално започва преди официалната дата на Черния петък, каза Милев.
„Търговците започват да пускат своите промоции преди самата кампания, с цел да привлекат повече клиенти“, изтъкна той.
По думите му, новите технологии помагат от логистична гледна точка и чрез тях се допускат по-малко грешки. Доставчиците обаче, не разчитат само на тях, тъй като клиентите искат да получат отношение при предаването на пратката от страна на човек. Кадрите в сферата не достигат, обясни Николай Милев.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.