По думите му, когато говорим за дигитална трансформация, трябва да имаме предвид, че това е мощен инструмент, който също спомага за намаляването на въглеродния отпечатък.
„Ако говорим за хотели, това може да бъде елиминирането всякакви менюта, рекламни материали, хотелски папки, които традиционно са на хартиен носител. С този вид дигитални решения постигаме и икономия по отношение на определени инвестиционни, оперативни разходи“, обясни Ивайло Кожухаров.
Той сподели, че все по-често хотелиерите в Западна Европа предлагат дигитални приложения, чрез които туристите, които се откажат от почистване на стаята, получават 10% отстъпка от процедурите в СПА центъра или от напитките в мини бара.
Според Кожухаров, обектите, които имат ясна стратегия какви туристи искат да привлекат и по какъв начин да го направят, са заети целогодишно.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.