Тази година инициативата дава възможност участниците сами да създадат визия за своята тениска, каза пред Радио София директорът на Столичната организация на БЧК Пепа Недялкова.
"Това е възможност всеки да се забавлява като персонализира своята тениска“, обясни тя.
Недялкова добави, че целта е да бъде привлечено вниманието на учениците от 12-и клас към благородната кауза.
"Да се върне интереса на завършващите училище към голямото добро, което могат да направят с малко усилия като развлечение и се забавляват, за да помогнат на някой като тях, на някой свой съученик, с когото делят училищния двор, мечти и воля за по-добро бъдеще чрез образованието. Смисълът на каузата е, когато повече ученици и родителите купят своя персонализирана тениска и ще осигурят повече стипендии за висшето образование за млади хора без родител", посочи Пепа Недялкова.
Продължителността на кампанията е от края на март до октомври, когато започва учебната студентска година.
Над 107 000 лева са били дарени през миналата година. Средствата са достигнали до 33 първокурсници и осем отличници.
В първите 11 сезона на кампанията са дарени общо над 710 000 лева, с които са осигурени стипендии за над 330 студенти.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.