"На нашия сайт могат да се подават жалби".
Ако полетът ни закъснее повече от два часа, авиокомпанията е длъжна да ни осигури храна и освежителни напитки. Ако чакането е по-дълго, длъжна е да ни осигури нощувка.
В случай, че това не се стане, пътниците могат сами да си платят тези разходи, но е добре да пазят касовите си бележки и фактури, за да могат след това да претендират пред авиокомпанията за възстановяване на средствата.
Компенсация не се дължи, ако закъснението е извън контрола на авиокомпанията".
В Европейския потребителски център се получават и жалби за нелоялни търговски практики при наем на автомобили на територията на ЕС, посочи Спасова в предаването "Преди всички".
"Важно е при получаването на колата да се направят снимки или видео, ако има някакви драскотини, за да се докаже, че тези щети са били там".
При онлайн пазаруването е важно да проверим кой стои отсреща и ще вземе нашите пари, посъветва тя.
"Как може да се свържем с него. Ако липсва подобна информация, трябва да се замислим дали да купим от това място".
Цялото интервю може да чуете в звуковия файл.