Тази остра позиция изрази пред БНР Георги Богданов от Националната мрежа за децата. По думите му, колкото по-големи стават децата, толкова по-трудно става за тях, като най-трудно е за тийнейджърите.
"Синдикатите и политиците обвиняват децата, че са агресивни, невъзпитани и жестоки едни към други, а възрастните? Не са ли агресивни, невъзпитани и жестоки?"
Какво означава либерално образование и какво означава консервативно, коментира Богданов във връзка с позиция на синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа" за т.нар. война по пътищата.
"Не става ясно защо социалното и емоционално учене не може да бъде въведено в училище, а се канят да налагат санкции и забрани. Не разбирам какво се изисква от страна на българските синдикати и защо се канят да противопоставят обществото ни по тези големи теми. За съжаление, религията и т.нар. измислен предмет добродетели няма да се справят с тези проблеми."
Георги Богданов напомни, че няма стратегия за детето, а българското образование "продължава да учи децата ни по въпроси, които не ги касаят" и те "учат неща, които не трябва да учат".
Като граждани и политици не поставяме във фокуса щастието и безопасността на децата ни, подчерта в заключение той.
Цялото интервю слушайте в звуковия файл.