“Повтори" е изложба, която разглежда повторението катo творчески инструмент и начина, по който Кели възприема света. Чрез повторението се появяват нови ритми, отварящи пространство за открития. Оформен от нейния oпum в танца, повторението отразява kаk отделните движения се развиват в хореография.
“Кели е доста интересен артист и нейното изкуство е много свързано със спорт, танц, динамика и жената като фигура, форма и като обект в изкуството. Това, което представяме с нея, е изключително интересно, защото успяхме да обединим доста различни неща - има скулптура отново, която за първи път ще бъде от дърво, принтове, анимация, изцяло в колаборация с Кели. Доста се вълнувам за тази изложба и вярвам, че ще бъде интересно за зрителите”, Николай Иванов, който също е визуален артист, аниматор и собственик на галерията.
В новото пространство за година вече са създадени 10 изложби на различни артисти от страната и Европа. Кели Ана е артист, илюстратор и дизайнер, който живее и работи в Лондон. Известна е със своите мощни, силуетни фигури със силен фокус върху движението.
“Анимацията за мен е нещо, което дава неограничени възможности за експеримент”, това е така, защото може да бъде създадена с физически обект, може да бъде направена дигитална анимация, да бъде нарисувана.
“Анимацията буквално е да придадеш живот на един обект и точно това е връзката между изкуството, което показваме и нещата, които искаме да курираме в галерията.
Артистите, които представяме са по някакъв начин свързани и с това, което правим като студио. Имаме посока, която следим, чисто визуално, като послания. Анимацията е нещо основно в цялото пространство, но се стараем да разгърнем и други посоки на изкуството”.
По думите му, тенденциите в анимацията се сменят на определен етап от време.
“Мога да кажа, че допреди няколко години рисуваната анимация беше нещо, което доста често беше основно и се търсеше, което е супер, защото за да се научи рисуваната анимация отнема много време и е интересно изкуство. В момента 3Dе представено в различен начин и мисля, че е доста по-тактилно, изглежда сякаш е направено от ръце, не толкова хиперреализъм”, обяснява артистът.
Чуйте целия разговор на Даниел Ненчев в звуковия файл.