INVEST BULGARIA Move to be moved е новото рекламно видео, насочено към потенциалните инвеститори в България. То е изработено по поръчка на Българската агенция за инвестиции.
Официалната премиера на клипа предстои, но той вече се разпространява и активно обсъжда в социалните и видео мрежите.
На 26 май се превърна в една от най-коментираните интернет теми. Реакциите варират от одобрение за професионалната изработка, до критика, че е прекалено рекламно и туристическо ориентирано, без да отразява реалната икономика. При всички случаи е атрактивно, привлича вниманието и може да се гледа на видеоканала на Българската агенция за инвестиции.
Ваксини срещу Covid-19 на стойност над 145 млн. лв. са били бракувани в периода 2022-2024 г. Това се разбира от отговор на депутатски въпрос на служебния здравен министър Галя Кондева. Става дума за повече от 5 млн. дози ваксини на седем компании,..
С историческа възстановка в столичния Северен парк беше отбелязана 147-ата годишнина от освобождението на София от османско владичество. 147 години от освобождението на София " Възстановката пресъздава трите битки при селата Саранци, Долни..
Кои са думите на току-що отминалата 2024 година? Платформата "Как се пише" очаква отговори на този въпрос от своите читатели от понеделник, 6 януари. Две седмици по-късно – на 20 януари, ще бъдат обявени резултатите. Платформата провежда анкета за..
Година на политическа нестабилност и противопоставяния не толкова на идеи за излизане от дългогодишния властови ребус, в който се намира България, а на..
Часовникът на кукления театър е една от емблемите на град Стара Загора вече 48 години. Той е пуснат в действие през 1977 година и е единственият такъв..
В "България днес" на 7 януари ви срещаме доайена на българската общност в..