Кой не мечтае работният му ден да премине без стрес и напрежение на брега на морето на фона на плисъка на вълните? Оказва се, че това не са бленувани мечти, а реалност за все повече българи. Пандемията наложи нови правила в света на бизнеса. Сега вече много български работодатели предоставят възможност за дистанционна работа на служителите си, а това от своя страна се отразява благоприятно на индустрии като туризма и свободното време.
Тенденцията workation (от комбинацията на думите work и vacation на английски език), набира популярност през този сезон и в България. Това потвърждава анкета на Karavani.bg - най-голямата платформа за къмпинг туризъм у нас. За 71 процента от анкетираните, основен мотив да комбинират работа с почивка на къмпинг е възможността да презаредят батериите, да избягат от рутината, да пътуват и да посещават различни места, без да се налага да излизат в отпуск.
От платформата отчитат значителен ръст на резервациите до края на септември, което ще удължи летния сезон в къмпингите ни тази година. "Спрямо миналата година резервациите за месец септември са два пъти повече, като очакванията ни са те да нараснат до три пъти спрямо 2021 г.", коментира създателят на платформата Николай Неков пред БТА. Над 60 на сто от участниците в анкетата заявяват че ако имаха възможност, биха работили дистанционно от морето за период от един месец и дори по-дълго. А най-популярните дестинации за почивка на каравана у нас това лято са къмпингите по Южното Черноморие, най-вече в района около Китен и Лозенец.
Напоследък се очертава още една тенденция – все повече компании предпочитат да изпратят служителите си да работят и почиват заедно и то на каравана. Този вид караванен тийм билдинг се отразява чудесно на взаимоотношенията в рамките на колектива и подобрява работоспособността на служителите. А те, от своя страна, високо оценяват въпросния бонус, което затвърждава лоялността им към компанията.
Затова от онлайн платформата заявиха, че до края на този сезон ще предлагат нова услуга на компаниите с прогресивно мислене - да предоставят на служителите си и на техните семейства почивка на каравана в България.
Вижте още:
Съставил: Венета Николова
Снимки: Pexels, karavani.bgСладкото изкушение "Га́раш" е торта, чиято история е много любопитна и заслужава вниманието както на интересуващите се от история , така и на любителите на безспорните ѝ вкусови качества. Създателят ѝ е австро-унгарецът Коста Гараш. Смята се, че..
В рамките на официалната визита на българска правителствена делегация в Черна гора се проведе среща между министрите на туризма на България и Черна гора Мирослав Боршош и Симонида Кордич. Сред основните теми бе подетата от българското Министерство..
България се позиционира на картата на здравния туризъм като конкурентна дестинация, предлагаща качествен продукт на европейско ниво. Това каза пред БТА д-р Сийка Кацарова, председател на Българския съюз по балнеология и СПА туризъм, във връзка със..