Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Българският туризъм иска да удвои своя дял на полския пазар

Снимка: архив

За 5 дни до 28 октомври България се представя чрез т.нар. „роуд шоу“ в Полша. Инициативата е на Алианс Българско Черноморие, с подкрепата на Министерство на туризма и в сътрудничество с авторитетната маркетингова агенция AVIAREPS.

В поредица от срещи, представители на българския туризъм разговарят с техни партньори във Вроцлав, Катовице, Краков и Варшава. Целта е установяване и разширяване на съществуващите бизнес контакти.

Полша е традиционен пазар за българския туристически продукт с потенциал за развитие. Редица полски експерти посочват, че въпреки кризата около войната в Украйна при силен маркетинг от страна на България пристигащите полски туристи могат да се удвоят.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Румен Радев откри летния туристически сезон

В присъствието на министри, политици, кметове и дипломати президентът Румен Радев откри в Несебър летния туристически сезон. В приветствието си държавният глава благодари на местната власт и на туристическия бранш, изтъквайки, че въпреки последните..

публикувано на 18.05.24 в 09:05

Посещенията на чужденци в България през 2023 г. стигнаха нивата от преди Covid-19

Броят на посещенията на чуждестранни граждани в България се е увеличил с 16.0% през 2023 г., като най-голям принос имат посещенията от Турция и Румъния. Това се казва в публикувания днес от БНБ икономически преглед на макроикономическите..

публикувано на 13.05.24 в 20:15

Какъв е вкусът на България - кулинарията като част от туристическата ни визитка

Нашенската баница и шопската салата неведнъж са попадали в челните позиции на световни гастрономически класации. Но българската национална кухня далеч не се изчерпва с тези две ястия, нито с вездесъщите по заведенията кюфтета, кебапчета,..

публикувано на 13.05.24 в 11:10