“Моето лято в България” е кампания на Министерството на туризма, която насърчава туристите да снимат любимото си място за почивка у нас. Предложенията ще излязат на фейсбук страницата на ведомството и събралите най-много харесвания кадри ще бъдат показани в едноименна изложба в навечерието на Световния ден на туризма - 27 септември.
Всеки може да изпраща снимки, направени с фотоапарат или телефон, до 7 септември т.г. на имейл press@tourism.government.bg. “Да преоткрием заедно нашата България, защото всеки от нас може да бъде най-добрият посланик на красотата и богатството на природата на страната ни”, призовават от министерството.
Кой казва, че българите сме намръщени и черногледи хора? Разходете се из софийските коледни базари и ще останете с коренно различно впечатление. Празничните украси, музиката, въртележките и сергиите, преливащи от лакомства иръчно изработени..
През 2009 г. една държавна компания в Шанхай пуска на пазара кисело мляко с марка "Мусилиян", както наричат село Момчиловци в Китай. Появата на нашенския продукт е придружена от мащабна рекламна кампания и името на родопското село бързо..
Старият влек в село Говедарци, община Самоков предстои да бъде модернизиран като четириседалков лифт с капацитет от 1520 души на час. Подобно предложение е внесено в Регионалната инспекция за опазване на околната среда и води – София от компанията..