Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

България се рекламира като дестинация за културен и винен туризъм на World Travel Market в Лондон

Снимка: bgtourism.bg

България се представя като целогодишна дестинация за туризъм на 43-то издание на Международното туристическо изложение World Travel Market (WTM), което се провежда от 6 до 8 ноември 2023 г. в Лондон.

Тази година българският туризъм се представя с щанд на площ от над 304 кв.м. в зала Европа, съобщава bgtourism.bg. Наред с Министерството на туризма, участие са заявили 23 представители от туристическия ни сектор. Акцентът ще падне върху културно-историческото наследство на България, което ще бъде представено чрез оборудване за виртуална реалност и богато VR съдържание на български и на английски език. Посетителите ще се запознаят със средновековния шедьовър Боянска църква, Хераклея Синтика, Царевград на Асеневци, Самоводската чаршия на Търново, Магията на пещера Магурата, Античната Вила Армира и пр.


Предвидени са и презентации с дегустации на подбрани български вина. Гостите на щанда ни ще се запознаят с възможностите за винено-кулинарен туризъм в Североизточна България, Тракийската низина и Розовата долина, Южен Сакар, Долината на Струма, Западна и Централна Дунавска равнина. Всеки от районите ще бъде представен с качествено, типично за тероара вино, както и чрез картите им, онагледяващи винените маршрути и свързаните туристически атракции и специфики.

Презентациите ще се проведат от 12:00 ч. и от 15:00 ч. на българския щанд N6-210 във всеки от трите дни на изложението.

World Travel Market (WTM) е най-голямата борса за професионалисти в туристическата индустрия и второто по големина в света туристическо изложение след ITB – Берлин. През 2022 г. над 35 800 професионалисти от туристическата индустрия са посетили изложението. Очаква се тази година интересът да е още по-голям.

Съставил: Венета Николова

Снимки: Министерство на туризма, bgtourism.bg

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Експерти дискутират бъдещето на кулинарния туризъм у нас

Кои са по-важните кулинарни и F&B (Food and Beverage или храни и напитки) тенденции през 2024-а?  Как се променят вкусовете на клиентите и готови ли са ресторантьори и готвачи за промяната? И още - ще стане ли България най-сетне световна гурме..

публикувано на 07.05.24 в 12:10

Момчиловци – селото с 30-те параклиса, привлича поклонници от страната и чужбина

Трийсетте параклиса на Момчиловци са сред най-посещаваните туристически забележителности в родопското село по великденските празници. “ Маршрути за поклоннически туризъм водят към параклисите, които закрилят селото ”, казва кметът Сийка Суркова. По..

публикувано на 04.05.24 в 11:47

С великденско гмуркане в морето започва юбилейният сезон на остров Света Анастасия

Туристическият комплекс "Света Анастасия" край Бургас, който е и сред най-посещаваните български черноморски обекти, отбелязва 10-години от своето откриване като туристическа дестинация. Затова и туристическият сезон тази година започва по-рано –..

публикувано на 04.05.24 в 09:15