Общините партньори Бургас, Несебър, Поморие, Приморско, Царево и Малко Търново ще се рекламират заедно на пазарите в Полша, Великобритания, Чехия, Германия и Скандинавските страни чрез атрактивни видеоклипове и графични послания. Община Бургас е одбрена да получи финансова помощ за кампанията по най-новата програма на Министерството на туризма за финансиране маркетинга на Черноморските общини.
Те ще разработят и предложат заедно с туроператорите различни продукти в региона, свързани със семеен, морски, здравен, спортен, фестивален и други видове туризъм в дестинацията "Бургас – Южно Черноморие“. Ще се заложи на директна реклама в чуждестранните градове, в "горещи" точки като метро, градски автобуси, дигитална външна и онлайн реклама, спрямо различни таргет групи и платформи.
Националният туристически портал на България вече е с ново име и уеб адрес, съобщиха от министерството на туризма. От BulgariaTravel.org той вече е преименуван на VisitBulgaria.com . Според министъра на туризма Мирослав Боршош това е първата..
Новата екопътека над село Невша в община Ветрино (Варненска област) вече е факт – 10‑километровият маршрут, водещ до впечатляващите скални феномени Голямо и Малко було, беше официално открита в първите дни на месец май от местната администрация,..
Родопската община Ардино обяви, че е започнала подготовката на кандидатурата си за участие в петото издание на инициативата на Световната организация по туризъм към ООН " Най-добрите туристически селища" . Идеята на международната програма е не..