В рамките на две седмици служители на Националната агенция за приходите са проверили над 800 търговски обекта по Черноморието – заведения за хранене, дискотеки, барове, атракциони, магазини за хранителни стоки, съобщиха от агенцията. Съставени са над 150 акта за нарушения, а най-честите сред тях са за неиздаване на фискален бон и за разминаване между сумите, маркирани на касовия апарат, и наличностите в касата.
Данните от извършените проверки в рамките на лятната контролна кампания показват, че фискалната дисциплина по българското море се подобрява, констатират от НАП. До момента не са установени сезонни работници, полагащи труд без сключен договор с работодателя.
Контролната кампания по Черноморието ще продължи до края на летния сезон. Под активно наблюдение са поставени стотици обекти на крайбрежието.Конференция "DIGITAL HORIZONS – Дигитални хоризонти" ще събере днес в София Тех Парк компании от високотехнологичния сектор, предлагащи решения за дигитализация – онлайн платформи, дигитален маркетинг, глобални търговски канали и киберсигурност. Мото на..
Информационната кампания за въвеждане на еврото в България закъснява, заяви пред БНТ вицепремиерът Томислав Дончев. "Това е голяма промяна, а хората се страхуват от промяната" каза още той. Доходите за 2025 г. ще бъдат декларирани пред данъчните за..
След среща на генералния консул на Република България в Мюнхен Стефан Йонков с представители на град Нюрнберг, състояла се през седмицата, стана ясно, че се подготвя специално събитие в Нюрнберг, на което България ще бъде представена като..
Канадският институт "Фрейзър" дава на България оценка от 7,13 т. (от максимум 10 т.) в класацията "Икономическата свобода по света - 2025". Това нарежда..