"Освен с използване на еврофондовете, ускоряване на развитието на ключови инфраструктурни обекти може да се постигне чрез механизмите на концесията. Това е инструмент, който Европейската комисия поощрява." Това заяви вицепремиерът и министър на транспорта и съобщенията Гроздан Караджов на кръгла маса на тема "Перспективи, предизвикателства и визия за развитие на строителния сектор", организирана от Камарата на строителите в България.
"Когато публичните средства са ограничени, трябва да привлечем частния капитал – ресурс, който е наличен чрез пенсионни и международни фондове. Това е пътят да изградим магистрали, тунели, жп линии и водни съоръжения с темповете, от които България има нужда", каза вицепремиерът. "Влизаме в еврозоната, където са най-разумните и най-богатите страни. Ако искаме да се наредим сред тях, трябва да действаме разумно и то сега", беше категоричен той.
Поднебесната империя, "фабриката на света" – това е Китай, втората икономика в глобален мащаб. Азиатската страна работи активно по разширяване на икономическото си влияние по целия свят, като апотеоз на тези усилия е инициативата "Един пояс, един път",..
БТА"Солидарна България" на бившия синдикален лидер Ваня Григорова започва подписка с искане да не се увеличава пенсионната възраст над 65 години. На пресконференция Григорова заедно със своя колега - общинският съветник в София Любомир Христов, и..
Държавният бюджет на България за настоящата 2025 година "не излиза". Изтървахме духа от бутилката, държавата никога не е харчила толкова много – алармират финансови експерти. А до края на годината остава малко време и въпреки огромните усилия на..
До края на годината се очакват второто и третото плащане по Плана за възстановяване и устойчивост, потвърди заместник-министърът на финансите Методи..