За да бъде успешна една комуникационна стратегия, тя трябва да има една ясна линия, да е хомогенна, едните ти комуникационни канали да продължават другите, а най-хубаво е когато всички те изхождат от личната ти комуникация, казва Емил. Огромна част от нашата комуникация се случва в социалните мрежи. Това е валидно вече за всички, без значение какво правят. Нашата работа е основна свързана с това да обединяваме хора зад идеи. Едно от нещата, които правим в момента, е проектът EDIT.BG - едно обединение на дигиталните малки и средни бизнеси в България. Решихме да го направим , за да ги срещнем. Много неща могат да се постигнат, когато играчите в една област се съберат и поговорят, стане им ясно какви са общите им проблеми, какво искат да постигнат. Изключително е важно това, което правиш, да стига да хората и да е ясно комуникирано.
Голямото предизвикателство пред подобен род общуване обаче е фактът, че нещата се променят много бързо. Те се променят по такъв начин, че често тези промени не зависят от теб. Защото фейсбук днес решава да промени алгоритмите си и повече видеа достигат до хората. След половин година може би ще е по-различно. Те сега работят върху възможността да се търгува през фейсбук и това според мен ще промени си и стратегията им.
Проблем остава и достоверността на информация.
С традиционните медии малко или много информацията, която излъчваш, е проверена и можеш да разчиташ на някаква истинност. В социалните медии информацията често се излъчва по начини и от места, които не са ти съвсем ясни. Има софтуерни инструменти, които в момента се разработват, в посока изкуствен интелект и те могат да ти проверят истинността на една новина. Включително и български продукти. В тази посока се работи много. Да се свързваме покрай идеите си обаче е голямата възможност, която социалните мрежи ни дават, смята още Емил Христов.
Целия разговор с него чуйте в звуковия файл.
10 въпроса към генералния директор на БНР по повод 90 годишнината на БНР – Милен Митев и синтез на отговорите му (пълните - в звуковия файл): Винаги бъдещето – Времето се изкривява – Трябва да се опитваме да правим нещата както ще се правят утре. – Традициите са слабата и силната ни страна – Журналистите са се опитвали да бъдат близо до..
Пред микрофона на Даниел Ненчев последователно застават Иван Лечев, Стефан Вълдобрев и Белослава със специален поздрав към БНР и неговите слушатели в празничния ден: "Различно е усещането да слушаш музиката си по радиото. Много уютно ми е да слушам на стар приемник. Много време търсехме място за запис, където музиката ни да не звучи зле и китаристът..
В деня на 90-та ни годишнина, в "Радиокафе" си говорим за любопитни и важни части от историята на радиото. Първият час е посветен на Гласовете на радиото – назад във времето, когато една от най-важните фигури в радиото за слушателите са говорителите . Златният ни фонд припомня гласа на първата говорителка на Радио София през 1933 г., Венче Добрева:..
Програмата за индикативна превенция на употребата на психоактивни вещества за тийнейджъри, младежи, техните родители и близки „Ценните връзки“ е създадена от Превантивно-информационния център по проблемите на наркоманиите – София. “В нашия център се занимаваме с превенция. Има универсална превенция, която е насочена към хора, които приемаме, че не..
Тази вечер седмичните коментатори във "Форум", заедно с водещия Константин Лавсов, обсъдиха темата на деня - взривът в Банкя, както и някои универсални проблеми като проблемите със здравеопазването: взривът в Банкя - колко отговорни сме за безопасността на домовете ни отговорно общество - хора, които се грижат за здравето си; липсата на добри..
Взривът е възникнал вследствие на технически проблем, най-вероятно в горелката на газовата инсталация в самата къща и взривът е бил доста голям, защото една голяма част от къщата е съборена от взрива, казва кметът на Банкя Рангел Марков . На този адрес са живели двама души - брат и сестра, които към момента са в неизвестност . Все още от..
В петъчното "Радиокафе" гост и събеседник е една космополитна личност, по думите на домакина и водещ Даниел Ненчев. Боян Бенев предприемач, пътешественик, писател, музикален продуцент. Сам осъзнава и признава, че се занимава с много и различни дейност и. Носи различни шапки. Влиза в различни роли. " Най-ценното е възможността да..