Рекламата в социалните мрежи се превърна в ключов елемент от маркетинговите кампании на много фирми през последните години. Огромната аудитория, добрите възможности за таргетиране, както и достъпните цени я превърнаха в предпочитан рекламен инструмент.
Венцислав Костов е една от основните фигури в онлайн рекламата у нас. Той е управител и основател на българското представителство на международна медийна рекламна мрежа, която е официален партньор по продажбите на реклама в България за много от социалните мрежи, включително Facebook и LinkedIn.
България е доста напред в световен мащаб от гледна точка на навлизане на социалните мрежи и в това отношение е много близо до западните страни. Над 70 процента от всички българи ползват социални мрежи. При такова голямо покритие се получава достъп за маркетингово таргетиране до 80-90 процента от платежоспособните потребители чрез този тип медии.
Рекламата в социалните мрежи има своята специфика. Тя използва рекламни формати, които наподобяват потребителското съдържание. Поради това тя е много мощна и заобикаля известни предразсъдъци като традиционната реклама. Възниква, обаче, въпросът до каква степен това трябва да се експлоатира и как да бъдат защитени потребителите. Този вид реклама подлежи на същия контрол, какъвто се налага и върху потребителското съдържание. Платформите за реклама в социалните мрежи много често могат да блокират реклами, които са със съмнително съдържание, неотговарящо на обявената политиката. Затова и Венцислав Костов съветва рекламодателите да се обръщат към консултант, за да са сигурни, че съдържанието на рекламите, които ще публикуват, ще отговаря на политиката на дадената социална мрежа.
За всички е ясно, че социалните мрежи разполагат с много информация за потребителите, като те не я споделят в "прав текст" с рекламодателите, но могат да ги насочват към определените социодемографски групи. Това е основен фактор за доброто тясно таргетиране - фундаментален принцип в съвременното рекламиране.
Хубавото в социалните мрежи е, че имат функционалности, чрез които потребителите все по-лесно успяват да контролират съдържанието, което публикуват, и да регулират точните хора, които да имат достъп до това съдържание, което е бъдещето на социалните мрежи, изтъкна в заключение Венцислав Костов.
В края на седмицата водещият на предаването “Форум” прави обобщение на по-съществените събития през седмицата, които са провокирали някакъв дебат в обществото. Заедно със седмичните гости Яница Петкова-анализатор от социологическа агенция "Мяра" и доц. Александър Христов – комуникационен експерт, преподавател, председател на Българската федерация на PR..
Изпълнена с драматургични взаимовръзки е и следващата програма от сезона на Симфоничния оркестър на Българското национално радио. Концертът е в петък и е под мотото „Любов и драми“. На пулта ще застане главният диригент на оркестъра Константин Илиевски, за когото това е втори сезон на тази позиция, но и първият изцяло програмиран от него. Ето..
По-рано през деня стана ясно, че Столичната община е предприела стъпки за съвместна работа с Националния институт за недвижимо културно наследство за актуализация на документацията на Цeнтралната минерална баня . Ще бъде извършено сериозно обследване на цялата сграда, както и на конструктивното ѝ състояние. При установена нужда от аварийно укрепване,..
И след като научихме кои са най-честите наранявания, присъщи за т.нар.„градски“ травматизъм, сега ще погледнем на темата и през призмата на съдебната практика. В някои случаи паданията на граждани са резултат от тротоари и настилки, които са в лошо състояние. Задължението, което има местната власт към изграждането и поддържането на пешеходна..
Христо Добринов е възпитаник на Музикалната академия в София с флейта. Преди това е учил в Националното музикално училище и още преди да го завърши печели 1-ва награда от Националния конкурс „Млади музикални дарования“. След дипломирането си в НМА е специализирал в Кьолн при един от доайените на флейтовото изкуство на XX век Робърт Уин. Свирил е в..
ГЕРБ-СДС е лидер при евентуални нови парламентарни избори, сочи последно проучване на Изследователски център „Тренд”. Изследването е реализирано по поръчка на „24 часа”. Изследването е реализирано в периода между 24 и 30 януари тази година, чрез пряко, полустандартизирано интервю лице в лице, сред 1003 пълнолетни граждани. Една от новините на това..
За трета поредна година на, 14 февруари, екипът на Lampa Collective организира акустичен концерт на свещи в известен столичен клуб. Този път специален герой, лице на събитието ще бъде младата певица с впечатляващ глас (и финалист в ТВ шоу за таланти) - JENYKA, подкрепена от виртуозния китарист Рангел Георгиев. Тази специална вечер, посветена..