Рекламата в социалните мрежи се превърна в ключов елемент от маркетинговите кампании на много фирми през последните години. Огромната аудитория, добрите възможности за таргетиране, както и достъпните цени я превърнаха в предпочитан рекламен инструмент.
Венцислав Костов е една от основните фигури в онлайн рекламата у нас. Той е управител и основател на българското представителство на международна медийна рекламна мрежа, която е официален партньор по продажбите на реклама в България за много от социалните мрежи, включително Facebook и LinkedIn.
България е доста напред в световен мащаб от гледна точка на навлизане на социалните мрежи и в това отношение е много близо до западните страни. Над 70 процента от всички българи ползват социални мрежи. При такова голямо покритие се получава достъп за маркетингово таргетиране до 80-90 процента от платежоспособните потребители чрез този тип медии.
Рекламата в социалните мрежи има своята специфика. Тя използва рекламни формати, които наподобяват потребителското съдържание. Поради това тя е много мощна и заобикаля известни предразсъдъци като традиционната реклама. Възниква, обаче, въпросът до каква степен това трябва да се експлоатира и как да бъдат защитени потребителите. Този вид реклама подлежи на същия контрол, какъвто се налага и върху потребителското съдържание. Платформите за реклама в социалните мрежи много често могат да блокират реклами, които са със съмнително съдържание, неотговарящо на обявената политиката. Затова и Венцислав Костов съветва рекламодателите да се обръщат към консултант, за да са сигурни, че съдържанието на рекламите, които ще публикуват, ще отговаря на политиката на дадената социална мрежа.
За всички е ясно, че социалните мрежи разполагат с много информация за потребителите, като те не я споделят в "прав текст" с рекламодателите, но могат да ги насочват към определените социодемографски групи. Това е основен фактор за доброто тясно таргетиране - фундаментален принцип в съвременното рекламиране.
Хубавото в социалните мрежи е, че имат функционалности, чрез които потребителите все по-лесно успяват да контролират съдържанието, което публикуват, и да регулират точните хора, които да имат достъп до това съдържание, което е бъдещето на социалните мрежи, изтъкна в заключение Венцислав Костов.

В четвъртък гост в коментарното предаване “Форум” е Стоил Цицелков, социален и културен антрополог, от "Обединение Честни избори" (ОЧИ).Заедно с водещата на предаването Елена Пъневска, той коментира следните теми: протести в София и във Варна в защита на варненския кмет Благомир Коцев, на зам-кмета на София Никола Барбутов и останалите задържани..
Симеон Карпузов, изследовател в институт GATE, е победителят в конкурса "Млад предприемач в науката 2025“. Наградите бяха връчени по време на форума „Европейски ден на предприемача“, който се проведе на 20 ноември и зад който стоят усилията на Центъра за трансфер на технологии към Научноизследователския сектор на СУ "Св. Климент Охридски" и..
Кметът Васил Терзиев ще представи днес годишния отчет на Столичната община за 2025 г. - втората година от своя мандат. В присъствието на екипа на общината, ключови партньори, граждански и браншови организации и представители на медиите, той и заместник-кметовете ще обобщят резултатите от реализираните политики на специално събитие с тематични..
Сцена “Централни хали“ стартира през юни 2024 г. и досега има над 800 събития. М ениджърът на Централните софийски хали Драгомир Димитров открои два устойчиви проекта за тази седмица - " Роди се звезда“ и “Код превенция“. “Идеята на всеки от тях е да дава възможности на хората да се информират или изявяват. “Роди се звезда" е съвместен..
За четирима от всеки петима българи преходът не е свършил, а демокрацията у нас още не е истинска. 60% от анкетираните пък приемат твърдения, че нямаме реален пазар и че тайните служби от миналото продължават да определят живота ни . Данните са от независим сондаж на агенция "Мяра". Наблюденията идват на фона на отбелязаната наскоро 36-годишнина..
Столицата направи важна стъпка към модернизацията на своя градски транспорт. При пристигането на новите метровлакове, произведени от Škoda Transportation , беше подчертано, че това е продължение на дългогодишната традиция на сътрудничество и доверие между България и Чехия . Новите осем метровагона са част от инвестиционния план на Столична..
Под мотото "Скоростта е забавна" ще се проведе инициатива за запознаване със спорта шорттрек – бързо пързаляне с кънки на къса писта за деца и тийнейджъри. Организатори е Спортен клуб "Ледени звезди" с президент Биляна Пиронкова. "Това е трето поред събитие, което организира нашият клуб, който е създаден през 1996 година и е първият частен..