Ще обучават български автомеханици как да се справят с неблагоприятната ситуация, в която много бизнеси пострадаха, включително и този, свързан със сервиза за автомобили.Как се създават аварийни фондове и как се обезпечават заплати и разходи ще са сред основните теми на уебинара "Как да направим автосервиза си отново успешен по време на криза". Той ще се проведе в събота, на 16-ти май и е организиран от първата в България Академия за автомеханици.
Уебинарът ще помогне до известна степен за справяне с кризата на един от най-засегнатите браншове. Бизнесът на автомеханиците бе споменат в началото на пандемията като един от най-засегнатите, след туризма и ресторантьорската сфера.
По време на пандемия, голяма част от автосервизите затвориха и освободиха служителите си, и то за постоянно. Именно тези последствия, които според младия управител на Академията за автомеханици Крис Младенов може да се избегнат, но с определен подход, зародиха идеята за такъв тип обучение. То ще подпомогне много хора от брашна да се изправят на крака и да не се влияят от ситуации, подобни на настоящата.Как да се създават аварийни “фондове” за поне шест месеца напред, как механиците да бъдат гъвкави, да предлагат повече качество, за да задържат клиенти дори в криза и как да добавят стойност към услугите си, са само част от въпросите, които ще бъдат засегнати по време на уебинара.
Ще се засегнат още тактики за обезпечаването на заплати и разходи за няколко месеца, като част от задължителна дългосрочна стратегия за всеки бизнес.Първата у нас Академия за автомеханици вече е помогнала над 500 сервиза в страната да променят модела на работа, да оцелеят и да бележат ръст между 5% и 7% дори по време на извънредно положение.
„В момента потребителите са със свити доходи и много внимателно преценяват къде да вложат парите си. Затова е и особено важно през цялото останало време да се гради “фонд на доверие” и да се дава добавена стойност на услугата. По този начин клиентът става лоялен дори в период на криза“, добавя Крис Младенов.
Единствената у нас Академия за автомеханици ползва ноу-хау от немски модел образователни структури за автомобилния бранш. Германия е сред страните с доказани бизнес модели, особено в сферите на автомобилния бранш. Например там, по време на извънредната ситуация, много сервизи са проявили гъвкавост – голяма част са преминали към безплатна диагностика на колата, която по принцип струва средно 100 евро. Освен това предлагат безплатна услуга “от врата до врата” - взимане на колата от дома за сервиз, който включва и пълна дезинфекция. Резултатът е, че работата им значително се е повишила.
Още преди настоящата криза, браншът на автомеханиците в България е бил дълги години в застой, според наблюденията на Крис Младенов. Причината са остарели методи на работа, липса на добавена стойност към услугата и липса на прилагане на изпитани европейски практики. Между 2018 и 2020 година, с въвеждането на обучения, се постига осезаемо раздвижване и излизане от сивата икономика, както постепенно ориентиране към по-добри и изпитани европейски практики.
Чуйте в звуковия файл разговор на Иван Лазов с Крис Младенов:
Над 70 милиона лева ще получат българските тютюнопроизводители по интервенцията „Преходна национална помощ за тютюн“, за кампания 2024. Финансовият ресурс бе утвърден на редовно заседание на Управителния съвет на Държавен фонд „Земеделие“, като се очаква, парите да бъдат по сметките на тютюнопроизводителите до 14 март. „Тази сутрин трябва..
Миналата седмица беше публикуван първият доклад за напредъка на бизнеса в България по поетите ангажименти за снабдяване с яйца от ферми без клетки. Той е изготвен от Сдружение Кампании и Активизъм за животните в индустрията /КАЖИ/ и международната коалиция Open Wing Alliance, в която членува и българската организация. Според данните, над 120..
На седми март ангелогласната певица от град Гоце Делчев Бояна Карпатова официално представи първата си авторска песен "От мен за теб", която е посветена на 10-годишната й дъщеря Зара. "Искам чрез тази песен да отправя послание и към дъщеря си, и към всички деца, да вярват в мечтите си, да вярват в себе си и да бъдат добри хора", каза в ефира на..
„Правим всичко възможно да оценим офертите възможно най-бързо, за да не губим време. Нашата цел и идея е до края на май да имаме сключени договори с изпълнителите“, каза в ефира на Радио Благоевград Георги Ивановски, директор на дирекция „Европейски проекти“ в Община Благоевград. По думите му за 17-те жилищни сгради по първия етап на Плана за..
ЮЗДП вече започна подготовка за отбелязване на Седмицата на гората. Инициативата тази година ще отбележи вековен юбилей и ще се проведе в първата цяла седмица на месец април. „Тази година събитието преминава под мотото „Век от вечността в опазване и грижа“. ЮЗДП планира мащабно залесяване на опожарените територии в община Струмяни в огненото бедствие..
Към превенцията на речните корита и водоеми трябва да се подхожда много отговорно и с конкретни действия. Още преди месец премиерът Росен Желязков разпореди областните администрации да извършат конкретни действия, за да се минимизира риска от подобни бедствия. Нашата администрация има шест готови идейни остойностени проекта, свързани с подобряване..
Природозащитната организация WWF дава нов старт на кампанията си „Абонирай се за природата“. Поводът е наближаващият празник на природата – Часът на Земята, който тази година ще настъпи точно в 20:30 ч. на 22-ри март. Фокусът на кампанията са влажните зони в България и безценната роля, която играят за поддържането на екосистемите. За да продължат..