Община Бургас обявява конкурс за подбор на 120 специалисти на длъжността „Социален асистент“ и 2 социални работници. Те ще бъдат назначени на работа в най-новата социална услуга „Асистентска подкрепа“, разкрита към Домашен социален патронаж – Бургас на адрес улица „Иван Богоров“ № 19.
„Асистентска подкрепа“ е специализирана социална услуга, която включва ежедневна почасова подкрепа в домашна среда на лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, които нямат определена по съответния ред степен на намалена работоспособност, деца с трайни увреждания и пълнолетни лица с трайни увреждания с определена чужда помощ. Максималната продължителност за ползване на услугата от един потребител е според индивидуалната оценка на потребностите и е до 4 часа дневно всеки работен ден.
Необходимите документи, които трябва да бъдат подадени са заявление за кандидатстване по образец, документ за самоличност /за справка/, копие на документ за придобита образователно-квалификационна степен за завършено основно образование, копие на документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит, копие от сертификат/и за извършени обучителни курсове и декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин и не е поставено под запрещение.
Кандидатите за длъжността „Социален асистент“ могат да намерят всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени на адрес: гр. Бургас, ул. „Иван Богоров“ № 19, всеки работен ден, от 08.30 до 16.30 часа и на официалната интернет страница на Община Бургас: https://www.burgas.bg/bg/posts/view/45342
Всички документи следва да бъдат подадени на адрес: улица „Иван Богоров“ № 19. За кандидатстване за длъжността „Социален работник“ се изисква минимална образователна степен "бакалавър", специалност: "Социални дейности", "Социално консултиране и психология" или "Социална педагогика". Професионален опит: не се изисква. Крайният срок е до 16.00 часа на 10.02.2021 г., а изискванията може да намерите тук: https://www.burgas.bg/bg/posts/view/45356
Подборът на всички кандидатите за работа ще бъде извършен на два етапа – допустимост по документи и чрез провеждане на интервю /събеседване/. До интервю не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати, както и датата, часът и мястото за провеждането му се обявяват на табло пред входа на Домашен социален патронаж Бургас- звено „Асистентска подкрепа“ и всеки кандидат се информира по телефон или имейл, които е посочил в заявлението.
С одобрените кандидати за заемане на длъжността „Социален асистент“ ще бъдат сключени трудови договори на 8 часов работен ден, като един асистент ще предоставя подкрепа на минимум трима потребители. Одобрените кандидати за социален работник ще бъдат назначени на трудов договор на пълно работно време, редовна смяна.
Капацитетът на услугата ще бъде до 355 потребители, като нуждаещите се също могат вече да кандидатстват за нея. Кандидатите за потребители трябва да заявяват желанието да ползват социалната услуга „Асистентска подкрепа” по настоящ адрес чрез подаване на заявление-декларация по образец, което могат да открият също на: https://www.burgas.bg/bg/posts/view/45341
Близо 80% от подадените заявления за обследване на земеделски площи, пострадали от измръзване и слана в цялата страна, вече са обработени. Към момента са подадени 5052 заявления за 32 095 хектара засегнати площи. На места, където е необходимо, се извършват повторни огледи. Към момента са изготвени 478 констативни протокола за площи със 100 % щети..
Директорът на Центъра за подводна археология в Созопол д-р Найден Прахов бе удостоен с грамота "Пазител на българското наследство" от вицепрезидента на Република България Илияна Йотова. Отличието му бе връчено по време на дискусията „Бранд Созопол и мощите на Кръстителя“. Специален акцент бе поставен върху възможностите за развитие на остров „Св...
Координационният център по пътна безопасност ще бъде възстановен, заяви министърът на вътрешните работи Даниел Митов, след като за това настоя премиерът Росен Желязков. Митов обяви и мярка, свързана с камерите, които ще следят за пътни нарушения: "Ще предложим камерите на пътя да се управляват от специално обучени за това лица, които обаче нямат..
Тридесет млади автори от България и чужбина ще пристигнат в Бургас, за да се включат във финалния етап на Международния младежки литературен и филмов фестивал „Приятелството – смисъл и спасение“. Събитието, организирано от Центъра за еврейско-българско сътрудничество „Алеф“, ще се проведе за четвърта поредна година и ще постави кулминацията на..
Завърши ремонтът на участъка от ул. „Първа“ между първото кръгово кръстовище на Несебър и хотел „Калофер“. Дейностите са обхванали три етапа – два реконструкционни и един ремонтен – в рамките на общински проект за подобряване на пътната инфраструктура в курорта. Община Несебър предвижда да започне ремонт на следващата отсечка, от хотел „Калофер“ до..
Липсата на План за управление на парк "Странджа" и лошата туристическа инфраструктура са големите проблеми пред управлението на парка. Ако за първия средства няма, то за втория могат да се намерят, смята директорът на парка Невен Каравасилев. "Каня всички заинтересовани организации в парка ако искат да осиновят маршрут. Идеята не е нова, но не е..
Изложба с кауза ще ознаменува рождения ден на БНР-Бургас. Обществената медия отбелязва своята 13-та годишнина с амбицията да бъде в помощ на младите таланти на България. На 29 май от 17.30 часа в галерия „Ателие R“ на улица „Възраждане“ 25 ще бъде открита изложба под надслов „Магията на пленерната живопис-морето“ с картини на ученици от..
Дискусията, както и големият разговор за еврото в България все още не са се провели. Не сме провели и разговор за сегашната ситуация в еврозоната. Това..
От 15 юни по линиите София–Бургас и София–Варна тръгва експресен влак, който ще е сериозна конкуренция на автобусния транспорт. Това каза в Бургас, след..
75 хиляди нарушения на трудовото законодателство при извършени 20 хиляди проверки са установили от Главната инспекция на труда от началото на годината..