Социалните мрежи са модерното място за реклама дори и в туристическия бранш. Тематичен форум за дигиталните услуги, които могат да предложат хотелите в страната, се проведе в Бургас. Присъстваха представители на администрацията, туристическия сектор и маркетинг експерти.
Не се залага достатъчно на маркетинга в сектора, стана ясно на срещата.
Късно е вече да се стартира рекламна кампания в туристическия бранш за летния сезон, съобщи маркетинг експертът Николай Кадийски:
„Най-логичният вариант е рекламната кампания да стартира още след Нова година, най-късно през февруари, защото хората си правят планове, заделили са средства и започват да търсят оферти.“
Най-добрият вариант за реклама в днешното дигитално време е съдържание с кратки видеа до 35 секунди като всяка платформа е подходяща, посочи още Кадийски.
Рекламната стратегия в туристическия бранш в страната е недостатъчна особено за малките хотели:
„Някои хотели нямат дори локация в Google къде се намират, което е голям проблем. Липсва им дигитално образование.“
Голяма част от рекламата в социалните мрежи се извършва и от т.нар. инфлуенсъри. Има, обаче, и UGC (User Generated Content) създатели. Съдържанието е по-емоционално и е като част от ежедневието на обикновените потребители, обясни журналистът Стела Колева:
„Хората не остават с натрапчивата мисъл, че им пробутват реклама. Този тип създатели имат по-семпло съдържание, в което може да дават съвети, да показват хотела, къде и какво са хапнали, кои са забележителностите в региона. Бизнесът трябва да проумее, че дори и да изглежда аматьорско, това се харесва на хората и на алгоритмите също.“
Чуйте повече в звуковия файл:
Лятото на 2025 година е най-силният сезон за община Приморско. Значителен ръст на туристите в сравнение с изминалите години, отчитат от екипа на кмета Иван Гайков, както и от туристическия бранш в Приморско. Основните показатели, които са довели до увеличаването на туристите, са добре разработеният туристически продукт, активните усилия за..
България остава предпочитаната дестинация за нашите сънародници. Това показва представително проучване за нагласите на българите към туризма и почивките в страната, реализирано по поръчка на Министерството на туризма. То е извършено от социологическа агенция „Тренд“ и е по повод Световния ден на туризма. 51% от анкетираните заявяват, че..
Успешен сезон с ръст от 5% на туристите и 10% на приходите отчитат от Бургаската регионална туристическа камара в Световния ден на туризма. С 10% обаче са завишени и разходите, отбелязват от камарата. Оттам уверяват, че сектор туризъм е един от най-подготвените за приемането на еврото. Христина Славова, член на управителния съвет на..
Министърът на земеделието Георги Тахов каза, че законопроектът за виното и спиртните напитки, който беше свален от обществено обсъждане, ще бъде преработен и представен в новия си вариант, след като бъде съгласуван и с браншовите организации: "Той мина през всички работни групи и беше в пълен синхрон с европейското ни законодателство и с регламентите..
Безплатни посещения на два любими обекта в Бургас днес. Поводът е 27 септември - Световен ден на туризма, а инициативата е на общината. Общинско предприятие „Туризъм“ се присъединява към инициативата на общинската администрация и ще посреща посетители при вход свободен в два от най-посещаваните си обекти - остров Света Анастасия и..
Старите традиции на местните рибари от Културно туристическия комплекс „Ченгене скеле“ ще бъдат популяризирани с нов проект. За неговото изпълнение Община Бургас ще кандидатства за финансиране пред Национален фонд „Култура“. Проектът носи наименованието „Ченгене скеле – пътуване през историята на Бургаския залив“ и е на обща стойност 54 050,00..
Обновяване на експозиционната къща „Евксински понт“ се планира по проект, с който община Бургас ще кандидатства пред Национален фонд „Култура“. С реализирането му посетителите ще имат възможност да се запознаят с нов виртуален гид под формата на филм. Предвижда се още в нея да бъдат експонирани макети, които да дават по-пълна представа за морското..
Лятото на 2025 година е най-силният сезон за община Приморско. Значителен ръст на туристите в сравнение с изминалите години, отчитат от екипа на кмета..
Старите традиции на местните рибари от Културно туристическия комплекс „Ченгене скеле“ ще бъдат популяризирани с нов проект. За неговото изпълнение..