Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Турско издание популяризира Южното ни Черноморие

Снимка: Министерство на туризма

България е единствената чуждестранна дестинация, представена в лятното издание на турския всекидневник Milliyet – едно от най-влиятелните медийни издания в страната, информират от Министерството на туризма.  То, заедно с Националното туристическо представителство в Истанбул популяризират Южното Черноморие като предпочитано място за почивка сред турските туристи. Списанието „Летният полъх на Milliyet“, разпространено в 100 000 броя е изцяло посветено на темата за летните пътувания и включва рекламно съдържание, текстове и фотографии, които представят Южното Черноморие на България като атрактивна дестинация за СПА, културен и морски туризъм.
„Турция е стратегически пазар за българския туризъм. Присъствието на България като единствена чуждестранна дестинация в лятното издание на Milliyet е ясен знак за засиления интерес и резултат от последователната ни работа по позиционирането на страната ни като близка, достъпна и конкурентна дестинация“, заяви министърът на туризма Мирослав Боршош. По думите му фокусът върху Южното Черноморие не е случаен, защото регионът предлага съчетание от море, минерални извори, културни забележителности и качествена туристическа инфраструктура. Благодарение на ефективното партньорство между държавната и местната власт Южното Черноморие е представено като модерна, конкурентна и гостоприемна дестинация, способна да привлече широка аудитория от съседния турски пазар.
Настоящата кампания е част от цялостната стратегия на Министерството на туризма за насърчаване на входящия туризъм от съседните страни. 
По публикацията работи: Калина Енчева


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините в развитие можете да следите и в нашата Facebook страница, както и в Twitter. Последвайте ни и в Instagram и YouTube за различния поглед на събитията от деня.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Община Камено става част от стратегическата визия за туризма

Община Камено е включена в стратегическата визия на Министерството на туризма за развитие на Южното Черноморие като туристическа дестинация с акцент върху културното наследство. Това стана ясно при посещението на министъра на туризма Мирослав Боршош в района, където той разгледа средновековния град Русокастро – обект с национално значение. Започна..

публикувано на 07.08.25 в 14:30

5 институции проверяват обекти в Созопол, затвориха пицария без категоризация

Заведение, което работи без категоризация, констатираха контролните органи при масова проверка в Созопол. Представители на пет институции - на Министерството на туризма, Комисията за защита на потребителите, Икономическа полиция, Регионалната здравна инспекция, Националната агенция за приходите и Община Созопол участват в съвместна акция за..

публикувано на 07.08.25 в 14:00

Кабинетът създаде държавно дружество "Магазин за хората"

Правителството създаде държавно дружество "Магазин за хората". Разпореждането за образуването му беше взето на днешното заседание на кабинета. Дружеството "Магазин за хората" ще осъществява търговия с хранителни и промишлени стоки. Държавните магазини ще предлагат с приоритет продукти от първа необходимост на български производители. Целта на..

публикувано на 06.08.25 в 13:00
Архив

Заради шарка по овцете и козите свикват епизоотичните комисии в Сливенско

В област Сливен и съседните области няма установени огнища на шарка по овцете и козите, но се въвеждат мерки за ограничаване на разпространението на заболяването. Това  е решено на заседание на Областна епизоотична комисия. Една от мерките е забрана за изкупуването на мляко от област Пловдив, за което са уведомени сливенските преработвателни..

публикувано на 06.08.25 в 08:14

Ще развиват туристическия потенциал на община Средец

Министърът на туризма Мирослав Боршош посети археологическия резерват "Деултум " в село Дебелт, който е един от най-значимите обекти в община Средец. По време на срещата с кмета на общината инж. Иван Кичев и местни власти, министър Боршош подчерта важността на развитието на общини с туристически потенциал, които все още не са активно представени на..

публикувано на 05.08.25 в 17:15

Summer Bright Awards отличи в Несебър бизнес, туризъм и култура

Старият Несебър стана домакин на церемонията Summer Bright Awards 2025, която събра представители на българския бизнес, туризъм и култура. Българското национално радио бе основен медиен партньор на събитието, а сред официалните гости присъства генералният директор на БНР Милен Митев. Церемонията се проведе на борда на 85-футова яхта и отличи..

публикувано на 04.08.25 в 17:00

Спад в предлагането на работа

Предложенията за работа във всички сектори през юли намаляват, показва анализът на водещата платформа за онлайн обяви в страната. Според данните от месечния анализ, през юли се отчита спад с 12% или над 5000 работни места по-малко в сравнение с юни. Продължава да се регистрира спад на предложенията за работа и на годишна база, като през юли той е 7%..

публикувано на 04.08.25 в 16:00